Vad gör vi nu då? del LXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Maten blev riktigt god. Men snäppet för stark, så lär väl sätta sig ännu bättre till imorgon :rofl:
Jag har för övrigt blivit "skadad" av att jag pratar så mycket med I, vi snackar ju bara engelska, och två gånger idag har jag här i tråden vart på väg med svengelska :meh: Höll på att skriva chicken när jag skrev vad jag gjorde för mat, och nu när jag skulle skriva att den blev god, höll det på att bli good :rofl::cautious:
 
Maten blev riktigt god. Men snäppet för stark, så lär väl sätta sig ännu bättre till imorgon :rofl:
Jag har för övrigt blivit "skadad" av att jag pratar så mycket med I, vi snackar ju bara engelska, och två gånger idag har jag här i tråden vart på väg med svengelska :meh: Höll på att skriva chicken när jag skrev vad jag gjorde för mat, och nu när jag skulle skriva att den blev god, höll det på att bli good :rofl::cautious:
Samma här. Pratar engelska hemma och engelska och svenska blandat på jobbet, så det är alltid en salig blandning. Ibland får man verkligen tänka till innan man svarar i telefonen (i en svarar jag på engelska, i en på svenska, och i en tredje är det antingen eller beroende på vem som ringer).... :D
 
Det är väl bara för man har slitit ut sig på jobbet och dom är rädd för jag kan få problem i framtiden .Men dom har ju skött rehaben som att ha bocken till trädgårdsmästare med tanke på att från 100% sjukskrivning till 140% jobb första månaden och 90% av det i den maskinen jag blev sjuk av .Tydligen var jag tvungen att köra eller vara sjukskriven enligt bossen men fk var inte alls intresserad av det .Tänk om jag fått det här året att läka som jag haft det sista direkt .Inte konstigt att ortopeden skrek rätt ut att du kommer att gå sönder flera gånger då jag ringde honom och bad om mera piller sedan jag jobbat en månad och talat om hur jag hade det på jobbet med helt oförstående chefer .Min boss ringde till ortopeden själv och ortopeden sa att det var den mest konstiga person han pratat med för det går inte att tala om att Skerper är frisk det datumet då vi alla läker olika fort och har olika förutsättningar .Högsta bossen hade redan då planer på att köpa ut mig som han sa
:heart
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag ska söka utb via antagning.se och måste ladda upp betyg. Men har de bara i pappersformat och ingen scanner. Fota med mob går ju men...
Svar
3
· Visningar
257
Senast: MiniLi
·
Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
1 952
Senast: Badger
·
Skola & Jobb Jag lovade mig själv att inte flyga över Atlanten eller Stilla havet fler gånger, men det höll förstås inte när den trevliga gruppen som...
Svar
5
· Visningar
449
Senast: LadySara
·
Kropp & Själ Hej Bukedoktorn Kvinna. ålder 42 år Normal kroppsbyggnad, ingen tidigare sjukdomshistorik värt att nämna. Gymmar inte, men är mycket...
2
Svar
20
· Visningar
994
Senast: tott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kemisk kastration?
  • Uppdateringstråd 29
  • Katter och spädbarn

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp