Vad gör vi nu då? del LXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter och tänker på hur hungrig jag är...väldigt dumt eftersom jag precis hällt i mig en liter movoprev inför en koloskopi imorgon :yuck:. Inte alls gott, men trodde det skulle vara värre efter alla skräckhistorier jag hört. Det är nog det enda positiva i hela den här rundan...:cry:
 
Slocknade i sängen, så jag sov en timma
Undrar hur många km man gick idag på jobbet. Fick 4 hus på 4 timmar...:devil:
Värken i revbenen har lättat iaf, efter Voltaren, Ipren och Diklofenak:banana: Men det lär väl komma tillbaka i morgon på jobbet:meh:
 
Alltså Pradas service. Var där förra veckan. Ramlade in en minut innan stängning med fick extremt bra service och idag fick jag detta sms:

"Dear Mademoiselle xxx xxxx, Thank you for taking the time to visit our Prada store. It was a pleasure to assist you and I hope you enjoyed our store experience and the service provided. I hope you were happy with the level of service provided and have already had the opportunity to enjoy your new product.
My details are listed below. Please do not hesitate to contact me with any queries and I will be happy to respond. Thank you for choosing Prada and I look forward to seeing you again soon. Kind regards, xxx xxxx , Sales assistant PRADA Phone: xxxx xxxx "
 
Kan inte sova men har hitta på en lösning på vännens problem.

Eller snarare: det är inte värt energin att kämpa mot systemet (:meh: även om det är skit), så man får helt enkelt spela systemet :sneaky: Så har räknat ut vad han behöver göra för att lyckas med det (det ligger alltså på nivån: man tar inte kurser för att lära sig grejer (:crazy:) utan för att man kan få skyhöga betyg.....kurserna man inte är säker på dumpar man innan man kan få betyg som räknas).
 
Värmer upp på cykel. Jag hatar att cykla :p
Galning :eek:

Innan jag läste ditt svar till @karamelldrottningen trodde jag faktiskt att hon pratade om en professor, någon äldre skröplig stackare som hade svårt att ta sig fram till skolan i blåsten. :D
:rofl:
Ja man vet ju aldrig :rofl:
Han ser ut som en proffesor, ser som målad ut i ansiktet med "glasögon" och numer grå runt nosen blandat med svart, brunt och lite rött. Sen ser han dessutom ofta väldigt viktig ut och ut som om han skulle hålla föreläsningar :D


Med tanke på idiotdiskussionen i en tråd nära oss om jämställdhet och könsroller känner jag att jag vill berätta att jag just tagit in ved medan min man lagar mat :D

Tyvärr har han fyllt på olja i min bil och jag plockat i och ur diskmaskinen så vi misslyckades lite med könsrollsswitchen :(

Edit: Om det är oklart är jag lätt ironisk, vi anser inte att det finns mans- och kvinnosysslor utan sysslor punkt.

Gick in snabbt i den tråden men inte skrivit något, tyckte inte den var så farlig? Om det är otrohetstråden??
 
Alltså - jag fattar inte. Varför ska de försöka bli av med en lojal, allsidig och erfaren anställd?

Låter utmärkt att du har facket på din sida. Håller tummarna hårt att det bir förhandlingar som slutar bra för dig.
Det är väl bara för man har slitit ut sig på jobbet och dom är rädd för jag kan få problem i framtiden .Men dom har ju skött rehaben som att ha bocken till trädgårdsmästare med tanke på att från 100% sjukskrivning till 140% jobb första månaden och 90% av det i den maskinen jag blev sjuk av .Tydligen var jag tvungen att köra eller vara sjukskriven enligt bossen men fk var inte alls intresserad av det .Tänk om jag fått det här året att läka som jag haft det sista direkt .Inte konstigt att ortopeden skrek rätt ut att du kommer att gå sönder flera gånger då jag ringde honom och bad om mera piller sedan jag jobbat en månad och talat om hur jag hade det på jobbet med helt oförstående chefer .Min boss ringde till ortopeden själv och ortopeden sa att det var den mest konstiga person han pratat med för det går inte att tala om att Skerper är frisk det datumet då vi alla läker olika fort och har olika förutsättningar .Högsta bossen hade redan då planer på att köpa ut mig som han sa
 
Sitter med sista inlämningsuppgiften på matten, sen är det "bara" repetition kvar :wtf:.
Känner den j-vla migränen smyga sig på igen dessutom.
 
Galning :eek:


:rofl:
Ja man vet ju aldrig :rofl:
Han ser ut som en proffesor, ser som målad ut i ansiktet med "glasögon" och numer grå runt nosen blandat med svart, brunt och lite rött. Sen ser han dessutom ofta väldigt viktig ut och ut som om han skulle hålla föreläsningar :D




Gick in snabbt i den tråden men inte skrivit något, tyckte inte den var så farlig? Om det är otrohetstråden??
Det syftas på en annan tråd :angel:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag ska söka utb via antagning.se och måste ladda upp betyg. Men har de bara i pappersformat och ingen scanner. Fota med mob går ju men...
Svar
3
· Visningar
257
Senast: MiniLi
·
Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
1 952
Senast: Badger
·
Skola & Jobb Jag lovade mig själv att inte flyga över Atlanten eller Stilla havet fler gånger, men det höll förstås inte när den trevliga gruppen som...
Svar
5
· Visningar
451
Senast: LadySara
·
Kropp & Själ Hej Bukedoktorn Kvinna. ålder 42 år Normal kroppsbyggnad, ingen tidigare sjukdomshistorik värt att nämna. Gymmar inte, men är mycket...
2
Svar
20
· Visningar
994
Senast: tott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Aktivering/leksaker
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp