Bukefalos 28 år!

Vad göra med aachenremmar?

Har man 2 svarta aachenremmar kan man skicka dom till mig. Just nu har jag en brun och en svart som nack/käkrem på vårt vardagsträns. Det är allt annat än snyggt!

Jag använder samma bruna rem som förlängning till gramanen när den är långtyglar (eller vad man nu kallar det).

Sen hänger jag bett i remmarna och andra saker som behöver hängar upp.

Man kan ha dom framtill på sadeln, att fästa sadelväskor med och ja... lite vad som helst.

/Lavinia
 
Jag har säkert svarta aachenremmar åt dig, ska kolla lagret :)

Graman har jag aldrig använt, sadelväskor har jag aldrig känt behov av, alla förslag i råden har fått mig att tänka men hittills har jag inte kommit på något ouppfyllt behov.
 
alla förslag i råden har fått mig att tänka men hittills har jag inte kommit på något ouppfyllt behov.
men Görel! Så kan du väl inte säga!?? :mad:

ALLA behöver aachenremmar till nåt!

Nu kommer jag gå och fundera och fundera tills jag kommer på nåt du kan använda aachenremmar till.

Armband? Skärp? Skosnören?
Knyta upp svansen på hästen?
Knyta ihop hästarna med varandra?

Aaaarghhh!!! :eek:
 
Har man 2 svarta aachenremmar kan man skicka dom till mig. Just nu har jag en brun och en svart som nack/käkrem på vårt vardagsträns. Det är allt annat än snyggt!

Jag använder samma bruna rem som förlängning till gramanen när den är långtyglar (eller vad man nu kallar det).

Sen hänger jag bett i remmarna och andra saker som behöver hängar upp.

Man kan ha dom framtill på sadeln, att fästa sadelväskor med och ja... lite vad som helst.

/Lavinia
Jag Vet att jag har några svarta remmar som skräpar nånstans. När jag snubblar över dem så ska jag tänka på dig. ;)
 
Kan användas som hjälp för en orolig hand vid ridning. Att lära kroppen att handen ska vara still. Sätta fast i öglan på sadeln.
 
men Görel! Så kan du väl inte säga!?? :mad:

ALLA behöver aachenremmar till nåt!

Nu kommer jag gå och fundera och fundera tills jag kommer på nåt du kan använda aachenremmar till.

Armband? Skärp? Skosnören?
Knyta upp svansen på hästen?
Knyta ihop hästarna med varandra?

Aaaarghhh!!! :eek:

Haha!

Jag ser verkligen fram mot förslag, jag har alldeles för dålig fantasi. Det enda jag kommit på själv är att binda fast tömmarna i tömkörningsgjorden när jag inte använder dem...
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Alltså, jag gillar inte att däringa i affärer och har blivit allt kräsnare med jag vill ha av en tröja. Nu är jag inne på jobbet eller...
Svar
0
· Visningar
359
Senast: Cattis_E
·
Hundträning Är det någon som har förslag på övningar eller tricks att träna på inomhus? Jag är nyligen ryggopererad och ska ta det lugnt nu några...
Svar
15
· Visningar
912
Senast: Nepenthe
·
Övr. Katt Jag har en katt med extremt problematisk päls. Hon är korthårig, men med sjuka mängder ulligt underhår och hon fäller minst 8 av 12...
Svar
16
· Visningar
914
Senast: Hoarfrost
·
Skola & Jobb För tillfället jobbar jag 25% och tycker jobbet är skittråkigt. Jag sitter och tittar på klockan medan jag jobbar och räknar ner tiden...
15 16 17
Svar
333
· Visningar
23 339
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp