Bukefalos 28 år!

Vad gör ni? Del 8!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kanske dags att rädda upp det hela då. Själv sitter jag nu och njuter av att jag äntligen är hemma.
Har tillbringat min första natt i lastbilen, ensam på en öde parkeringe i lilla Kungsbacka.
Jag frös inte, hade både filt och raggsockar, utöver mitt duntäcke. Sov helt okej tills klockan blev 5:00, då hade jag ställt in timern till värmaren och gisses va det började låta.... kunde inte sova efter det, men det blev varmt å skönt i hytten.

12193728_1127589607271884_8722080928362880616_n.jpg


Är helt färdig nu och ögonen går i kors, jobbade 13,5 timmar igår eftersom vi var tvugna att åka ner till Göteborg också, och idag blev det bara 10 timmar, men skönt att vara hemma. Saknar inte att köra nere i Göteborg om vi säger som så. :p
 
Nä, man får flyga ner till Köpenhamn och sen byta där, vill man åka direkt från Sverige är det Arlanda som gäller. Tycker också det är lite skit.
Det är skit :mad: Funderar på att åka till irland eller england på ridresa till sommaren, men det måste ju vara enkelt att åka
 
Det är skit :mad: Funderar på att åka till irland eller england på ridresa till sommaren, men det måste ju vara enkelt att åka
Jag har åkt från Landvetter via Köpenhamn till Dublin och det har varit supersmidigt för mig. Har åkt över två gånger. Tycker på ett sätt det är skönt att få ett miniavbrott på resan, men vi är alla olika. Vart ska du åka på Irland? :p
 
Jag har åkt från Landvetter via Köpenhamn till Dublin och det har varit supersmidigt för mig. Har åkt över två gånger. Tycker på ett sätt det är skönt att få ett miniavbrott på resan, men vi är alla olika. Vart ska du åka på Irland? :p
Men i vissa fall tog det ju 24 timmar från göteborg till dublin. Har ingen aning om vart man ska åka, någon stans där de har fina hästar och man får prova att hoppa teräng
 
Men i vissa fall tog det ju 24 timmar från göteborg till dublin. Har ingen aning om vart man ska åka, någon stans där de har fina hästar och man får prova att hoppa teräng
När jag flugit har jag gjort det med Sas, tror restiden vart 2-3 timmar, helt okej. Jag har endast varit på Flowerhill, hittade dom via horsexplore. Själv skulle det vara kul att prova på något nytt men samtidigt är det rätt kul att åka tillbaka till något man känner igen och vet hur det är. :p
 
Jag är fan död. Det är INTE behagligt att åka Göteborg-Svärdsjö i 70 km/h :wtf: Eller ja, särbon "släppte" mig i Ludvika så jag skulle åka före och handla middag (på hans kort :p).

Till kärringen i mörkblå Forden: Det var JÄTTEKUL att du låg i min häck när jag och särbon hade gått ut på vägrenen båda två och det inte var några möten plus att du bestämde dig för att köra om i en kurva med möte roade säkert både de efter och de mötande *idiotjävel*
 
Jag är fan död. Det är INTE behagligt att åka Göteborg-Svärdsjö i 70 km/h :wtf: Eller ja, särbon "släppte" mig i Ludvika så jag skulle åka före och handla middag (på hans kort :p).

Till kärringen i mörkblå Forden: Det var JÄTTEKUL att du låg i min häck när jag och särbon hade gått ut på vägrenen båda två och det inte var några möten plus att du bestämde dig för att köra om i en kurva med möte roade säkert både de efter och de mötande *idiotjävel*

Hatar idioter i trafiken, eller tja jag hatar alla idioter :angel:
 
Blev inget bad, TV, bok, mys mm här inte! Min särbo tyckte så synd om mig som kände mig ensam här så han har pratat i telefon med mig i flera timmar nu :love:

Nu ska jag och min lilla satan till hund ut och promenera i varsin varseljacka :D Vi matchar varandra helt perfekt och framförallt så SYNS vi :up:
 
Jag är fan död. Det är INTE behagligt att åka Göteborg-Svärdsjö i 70 km/h :wtf: Eller ja, särbon "släppte" mig i Ludvika så jag skulle åka före och handla middag (på hans kort :p).

Till kärringen i mörkblå Forden: Det var JÄTTEKUL att du låg i min häck när jag och särbon hade gått ut på vägrenen båda två och det inte var några möten plus att du bestämde dig för att köra om i en kurva med möte roade säkert både de efter och de mötande *idiotjävel*
Äh, orka bry sig om vad som händer i trafiken men alla idioter. Ska man bry som om alla har man snart ingen energi kvar till där det behövs. Sett massa idioter bara idag, men orkar inte ge dom någon energi längre. De är tyvärr för många och oftast verkar de ha tur varenda gång också... borde egenetligen hända fler olyckor än det gör med tanke på hur en del kör. :angel:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har äntligen fått en ny telefon och har gjort överföringen mellan nya och gamla. Jag har inte satt i nya SIM kortet eller...
Svar
11
· Visningar
398
Senast: sweep
·
Svar
1 208
· Visningar
65 707
Hemmet Jag köpte några riktigt dyra tapeter för 8 år sedan. De blev liggandes då jag istället för att tapetsera om flyttade till ny bostad...
Svar
10
· Visningar
736
Senast: ptr
·
IT & mobiler Jag undrar vilka möjligheter det finns att styra vad som visas på skärmen under ett möte. Alltså inte vad som delas, utan vad som kan...
Svar
2
· Visningar
338
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp