Bukefalos 28 år!

Vad gör ni? Del 8!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vad ska du göra för nån?
Typ vad som :p Nädå, har några idéer, men egentligen inte pengarna för det just nu, men det suger så i tatueringsnerven! Har dock en bokad tid den 17 nov, inte långt kvar nu (bokades i mitten av augusti). Ska täcka över en jag har på ryggen med ett undervattensmotiv "the dark side of little mermaid" typ :p Är iaf vad jag vill, får väl se vad tatueraren har för åsikter :p dock sugen att göra nått litet, som inte tar flera sittningar som de flesta av mina har gjort :meh: Hade vart nice med en kupong, för att kunna göra nått mindre :)
 
Typ vad som :p Nädå, har några idéer, men egentligen inte pengarna för det just nu, men det suger så i tatueringsnerven! Har dock en bokad tid den 17 nov, inte långt kvar nu (bokades i mitten av augusti). Ska täcka över en jag har på ryggen med ett undervattensmotiv "the dark side of little mermaid" typ :p Är iaf vad jag vill, får väl se vad tatueraren har för åsikter :p dock sugen att göra nått litet, som inte tar flera sittningar som de flesta av mina har gjort :meh: Hade vart nice med en kupong, för att kunna göra nått mindre :)

Bild?
 
Mina njurar är rätt kass.

Jag får ödem modell grande i benen emellanåt och ikväll är jag jättesvullen. Efter att ha deppat och tänkt mörka tankar om dialys och transplantation kom jag på att jag fått en influensaspruta imorse. Det är säkert den som ställer till det och aktiverar mitt immunsystem som drar igång lymfflödet också.
jag tål tamefan ingenting längre.

Hade jag varit häst vore jag utdömd för länge sedan.

Btw så hade jag fått gå till destruktion, ingen slakt med alla mina mediciner :angel:

Jag hade blivit utdömd redan som 2 veckors föl eftersom jag utvecklade allergier redan då :D
 
Har ingen bild på hur det ska bli :banghead: Skickat en del inspirationsbilder till tatueraren men inte fått respons från honom :cautious: Men detta är lite mina tankar om vad jag vill ha för känsla...
Storleksmässigt har jag tänkt mig nått åt det här hållet
1c1c1c20a701f158c9dd2a6bf7239c17.jpg

Har en indian som sitter på mitt högra skulderblad, som är ca 25 cm hög, den vill jag ju då täcka över.
Vill ha lite åt det "mörkare hållet" med typ sånna här varelser:

8d3c3350aa352cda18de5d75d65ee773.jpg
1a57ce336c6bd28b93181c8e77481f28.jpg
280f29866dbf8e6f1e47c1a99a8be79c.jpg
c14701ea9ce1aa182f4594c2219cfa28.jpg


istället för ett mysigt litet "hitta nemo" miljö
e9dea7d8d3cfc4bb6877a4cb2afb0d1c.jpg


Såg dock att alla bilder jag skickade till tatueraren inte hade kommit med i mailet :banghead::banghead::banghead::cautious: Så vet inte om jag bör skicka ett till kanske.O_o:confused:
 
@sthu Låter som killen och tjejen inte har alla hästar hemma. Jag skulle ha släppt det om jag var du. Gav han dig hennes nummer för att du skulle ringa?? Skulle han dyka upp igen, får du hälsa honom att lägga av att stalka dig, annars så anmäler du!

Först trodde jag det var ett fyllo :angel:
Är mest orolig att han kanske gör något, kanske tar reda på var stallet ligger eller nåt sånt.. Eller att han förstör bil och transport härhemma på parkeringen.

Jag fick ju inte säga till tjejen att han varit här, bara det verkar helt stört. Han stod med telefon i handen och jag bad om nummer. Jag hade inte min mobil på mig ö just då så det hände inget mer.
Så här i efterhand skulle jag ju förstås bett honom ringa upp.

Äsch! Om jag stöter på henne nånstans ska jag prata med henne, tills dess får det mest vara en märklig historia från parkeringsplatsen.

Och just nu har jag en billlig katt här. Den tillhör min sambo, är en riktig fegis men klänger som as på oss två. Hon knuffade nerobilen i marken så skärmen gick sönder. Eller ja den är hel, men med en centimeterbred svart remsa längs ena kanten och en svagt blå ton över resten.
Ytterst irriterande. Speciellt med tanke på att jag just fått hem mitt nya fina fodral.
Telefonen är också sambons. Jag ser ett samband..

Om någon vill ha en trasig mobilskärm, en jobbig katt och skägg har jag en sambo till salu! Rumsren, lättskött och billig i drift! :up:
 
Först trodde jag det var ett fyllo :angel:
Är mest orolig att han kanske gör något, kanske tar reda på var stallet ligger eller nåt sånt.. Eller att han förstör bil och transport härhemma på parkeringen.

Jag fick ju inte säga till tjejen att han varit här, bara det verkar helt stört. Han stod med telefon i handen och jag bad om nummer. Jag hade inte min mobil på mig ö just då så det hände inget mer.
Så här i efterhand skulle jag ju förstås bett honom ringa upp.

Äsch! Om jag stöter på henne nånstans ska jag prata med henne, tills dess får det mest vara en märklig historia från parkeringsplatsen.

Obehagligt! Har du ett överfallsalarm så hade jag gärna sett att du börjar ha med den nu! Han låter ju inte frisk!
 
Jag blev att pinteresta "Creepy Creatures". Det kan jag inte rekommendera såhär innan läggdags :nailbiting::cautious:

och ändå kan jag inte sluta scrolla... :banghead:
 
280f29866dbf8e6f1e47c1a99a8be79c.jpg





Såg dock att alla bilder jag skickade till tatueraren inte hade kommit med i mailet :banghead::banghead::banghead::cautious: Så vet inte om jag bör skicka ett till kanske.O_o:confused:

Tänkte mest på bild över hur det ser ut idag? Vad har du idag? :)

Jag säger som @ainasoja, sjöjungfrun gillade även jag.

O jag tycker du ska skicka ett till mail..med alla dina bilder.
 
Tänkte mest på bild över hur det ser ut idag? Vad har du idag? :)

Jag säger som @ainasoja, sjöjungfrun gillade även jag.

O jag tycker du ska skicka ett till mail..med alla dina bilder.
Har slängt iväg ett till mail :) Detta är vad jag vill täcka över. Motivet i sig gillar jag, men utförande är så kasst tycker jag, och jag stör mig på det. Tyvärr var det min första "riktiga" tatuering, så insåg inte tatuerarens begränsningar förrän efteråt :banghead::meh:
J77c7XJAL3pqZUlt9G9euek0-UwHNwOD7YyOZvKNMDlY4X9ytAPH6duh8XixbBHZviqOaTRPnrInEhOewxUQqvqlMz7ISZikN4MHtNM03q1Y0TrCCUOh9GTPpTGPZII-Q0YGtBHYUVuTHI8u6aHQYEXIkF8Y47h2IjfPli2IJI_uw1bT6rqijOVA24zpOXyTGnmOwTUV_0MDnNfIWP1U_aKhz8_XNJLUyFZAqJz2gidGdvMkOrWU0QRIXA9okaz9ixFhlDdd4pSTwix_m3YX94yIY0dOtCycbY7MJdqCHFEW_1IwdAS-0Mb2ki3yFmFEepsczyhoYLXGX94tCZbiewm5NwqF6zFcW20O1pStcxOVaHnw-GX9FIQr_gfwji7fdtBvFuzw06ybXsk9BJPSnVfopuZZCl6PgDEJiwDGhaSAgcpv-G1B7ckHMH9F2CqWWTUfR_6lL938G27CZ0y1AjeOZna899jyLq2oavFz-usabBbKQIHVLSBXC1VsPvxdpSqfnW5etzCagjylTyV7PJx_uGKsGZIvHLOOCJvc4Nf5f2VXlSYE5LA0ftPfIayjNgI1I3JAIHUIcKnIoZoQBxlMI-Sl5FIyqKOd88qnxv0eLSYIJO5BOV0x4-KdgX514uV3uJeyKQ-Vcp30IEJCW8w3Th2Rxk3CMz1G67wohtsUDss=w1566-h615-l75-ft
 
Har slängt iväg ett till mail :) Detta är vad jag vill täcka över. Motivet i sig gillar jag, men utförande är så kasst tycker jag, och jag stör mig på det. Tyvärr var det min första "riktiga" tatuering, så insåg inte tatuerarens begränsningar förrän efteråt :banghead::meh:
J77c7XJAL3pqZUlt9G9euek0-UwHNwOD7YyOZvKNMDlY4X9ytAPH6duh8XixbBHZviqOaTRPnrInEhOewxUQqvqlMz7ISZikN4MHtNM03q1Y0TrCCUOh9GTPpTGPZII-Q0YGtBHYUVuTHI8u6aHQYEXIkF8Y47h2IjfPli2IJI_uw1bT6rqijOVA24zpOXyTGnmOwTUV_0MDnNfIWP1U_aKhz8_XNJLUyFZAqJz2gidGdvMkOrWU0QRIXA9okaz9ixFhlDdd4pSTwix_m3YX94yIY0dOtCycbY7MJdqCHFEW_1IwdAS-0Mb2ki3yFmFEepsczyhoYLXGX94tCZbiewm5NwqF6zFcW20O1pStcxOVaHnw-GX9FIQr_gfwji7fdtBvFuzw06ybXsk9BJPSnVfopuZZCl6PgDEJiwDGhaSAgcpv-G1B7ckHMH9F2CqWWTUfR_6lL938G27CZ0y1AjeOZna899jyLq2oavFz-usabBbKQIHVLSBXC1VsPvxdpSqfnW5etzCagjylTyV7PJx_uGKsGZIvHLOOCJvc4Nf5f2VXlSYE5LA0ftPfIayjNgI1I3JAIHUIcKnIoZoQBxlMI-Sl5FIyqKOd88qnxv0eLSYIJO5BOV0x4-KdgX514uV3uJeyKQ-Vcp30IEJCW8w3Th2Rxk3CMz1G67wohtsUDss=w1566-h615-l75-ft
Det blev nått fel med bilden, här kommer den igen...
24qpoqs.jpg
 
Det blev nått fel med bilden, här kommer den igen...
24qpoqs.jpg

Vad ar det som ar sa kasst med det? Jag kan i och for sig ingenting om tatueringar, men ser inte vad som ar sa fel?


I dag var jag till ogondoctorn och det visade sig att jag har ganska stora besvar med Macular Degeneration och aven cataracts ... Docktorn poangterade att jag behovde se till att fa i mig mycket mer antioxidants ... sa jag oppnade sjalvklart en flaska rod vin. Allt for halsan!:grin:
I dag fick jag dock ett besked att jag inte behover betala de $ 2654.33 som jag fatt rakning pa ... :banana: Phew, jag kanner mig sa duktig som pratat mig till att fa ratt:cool: och det ar pengar jag behover till att skeppa Michico i stallet.:love:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har äntligen fått en ny telefon och har gjort överföringen mellan nya och gamla. Jag har inte satt i nya SIM kortet eller...
Svar
11
· Visningar
461
Senast: sweep
·
Svar
1 611
· Visningar
87 081
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
2 459
Senast: sthu
·
Hemmet Jag köpte några riktigt dyra tapeter för 8 år sedan. De blev liggandes då jag istället för att tapetsera om flyttade till ny bostad...
Svar
10
· Visningar
786
Senast: ptr
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp