Vad gör vi? Del LXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kvällens plan: fixa stallet, ta in hästarna, kolla tv, virka nåt smått, sy på min jacka
Fullt upp! Är själv hemma ikväll så ska passa på att njuta av tystnaden med (sambo spelar musik jag tycker mindre bra om..)
 
Min nya telefon imponerar på mig. Jag laddade den natten till söndag, men inte hela natten för jag vaknade och såg att den var fulladdad. Idag vid 13 tog batteriet slut. Och då har jag ändå spelat några timmar också förutom vanligt surfande. Har dessutom stegräknare I den så fram tills den dig hade hag gått 10700 steg :up:

Ute i huset nu. Har målat garderober och nu har vi börjat ta väck mattan i trappan.
 
Om ni viste hur nervös jag är idag för morgondagens besök hos läkaren.
Jag kan inte slappna av. kan inte äta, behöver plugga.
 
Gissa vem som nu är utskriven från sjukhuset :bump:. Men det gör inte så stor skillnad, vi är ju kvar här ändå tills sparven kan flyttas
Fast det betyder ju att du kan åka hem över natten eller dagen o gosa lite med häst o katter. Om du skulle vilja och att du är frisk nu :banana::banana:
 
Sitter i trädgården. Hann med lite skolarbete till :) Hundarna rusar omkring nu och snart ska jag in och laga middag, sedan blir det en sväng till stallet för att ta in hästarna.
 
Om någon är sugen att släpa runt på 600 kg huvudvärk så bara tjoa till, jag kan dela med mig har dock sjunkit från 800 kg så finns hopp?
 
Lämnat sambon vid tåget, jobbdagen för honom igen. Jag måste verkligen ta tag i matten nu. Eller ja, imorgon. Just nu laddar jag för att tvinga mig på kvällens tai chi.
 
Nu hoppas jag (alla fall nästan) att det blir snö och kallt i vinter. Så inte jag har köpt vinterkängor i onödan
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Hade velat resa utomlands i februari eventuellt då jag har något att fira. Men sportlov innebär ofta dyrare resor och då vi inte har...
Svar
13
· Visningar
643
Kropp & Själ Jag har kontaktat 1177 men får vänta på svar. Så i väntan på det tänkte jag fråga här vad ni tror orsakar problemet. Min vänstra tumme...
Svar
7
· Visningar
1 162
Senast: Wille
·
Tjatter Ska resa till Kreta med några barndoms-/ungdomsvänner (bara damer). Vi ska bo i en lägenhet mitt i Rethymnon, men precis vid stranden...
Svar
4
· Visningar
471
Senast: Tranan
·
Mat Kan inte va enda som sug på grytor nu till hösten? :d 🍂 Jag gör ofantligt lite grytor, typ bara Kalops. :rofl: Så känner behöver...
2
Svar
28
· Visningar
1 570
Senast: Linta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Annonsera mera VII
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp