Vad göra i Rethymnon, Kreta?

tott

Trådstartare
Ska resa till Kreta med några barndoms-/ungdomsvänner (bara damer). Vi ska bo i en lägenhet mitt i Rethymnon, men precis vid stranden. Det blir givetvis en hel del strandhäng, lite shopping och mycket mat och gott vin, men ifall vi blir sugna på att göra nåt annat? Vad ska vi göra då? Era tips, tack!
 
Brukar finnas en del arrangörer som har utflykt till vingård med rundvisning och provsmakning. Jag har varit på det. Det var länge sen nu jag var på Kreta så minns inte om vi bokade det via bolaget vi åkte med eller någon arrangör på plats. Men vi hade en väldigt trevlig dag och köpte med oss väldigt goda viner @tott
 

Liknande trådar

Relationer I morgon ska jag träffa en person som är genomsnäll... eller nåt. Jag har träffat personen tidigare vid några tillfällen och trots...
15 16 17
Svar
323
· Visningar
19 375
Senast: Shaggy
·
Hästvård Hej! Jag har ett sto som jag haft i 2år och har några bekymmer jag skulle vilja diskutera. Min häst är 5år gammal som under...
2
Svar
24
· Visningar
2 158
Senast: Ridinglady
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
27 782
Senast: Snurrfian
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 862
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp