Vad hände med EM-sändningen???

Lena Furberg

Trådstartare
Visar TV inte hela tävlingen???? Klockan är 21 och det är galet spännande med stavhoppet - och så poff slut och inget mer visas??? Va???
 
Och klart, Duplanatis vann på 6.05:banana: (var finns ikonen med svensk flagga @Gunnar)
en helt galen stavhoppsfinal! Och en perfekt avslutning på en veckas Europamästerskap!

/hon som står med fler fötter i friidrottens värld än i hästsportens just nu, har tillbringat hela helgen (fre-sön) på VeteranSM som ingående i funktionärsstaben, då det var vår klubb som arrangerade.
(och även gjort SM-debut själv!! :p Kom inte ens sist!! :laugh:)
 
Tack igen för tipset om en kanal jag inte visste att vi hade - den kom upp som nr 91 när vi scrollade!!

Underbar final!! Men visst ser han ut precis som Frodo i filmerna, Armand?!? Jag kan inte titta på honom utan att tänka -Frodo!

Aha, har ni Viasat? ;) (Viasat har iaf SVT 24 på kanalplats 91 :) )

Jag tror att det är hans ögon som gör honom lik Frodo men jag har inte själv tänkt på det.
 

Liknande trådar

S
Relationer Hej. Jag har har en relation med en man sedan 21 månader. Väldigt mkt kärlek mellan oss. Vi bor på olika orter men träffas så ofta vi...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
4 275
Senast: Sassy
·
Dressyr Jag har följt vc-finalen i dressyr noggrant. Det gav mig en bitter eftersmak. 90 % av ryttarna red som "kapten krok" dvs med...
Svar
15
· Visningar
1 525
Senast: Palermo
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
4 041
Kropp & Själ Jag visste inte om jag skulle lägga tråden här eller på dagbok. Men jag vill nog ha tankar? För att börja från början… Jag har varit...
2
Svar
29
· Visningar
3 818
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Aktivering/leksaker
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp