Bukefalos 28 år!

Vad har du snöat in på just nu?

zassoo

Trådstartare
Helt fräckt härmar jag en tråd på ett annat forum :D

Vad har du snöat in på just nu? En viss tv-serie, en maträtt eller en ny hobby kanske?

Själv har jag snöat in på mountainbike-cykling, har börjat testa lite själv och det är superkul! Så nu läser jag allt jag kommer över på forum och bloggar :D

En annan sak är ragdollkattens färger och hur de nedärvs :angel:
 
Sv: Vad har du snöat in på just nu?

blåbärssmoothie. har den senaste månaden druckit säkert över 50 glas ;D
 
Sv: Vad har du snöat in på just nu?

En annan sak är ragdollkattens färger och hur de nedärvs :angel:

Nej men, vankas det Tesla-bebisar? :D

Jag har snöat in på tåg. Rätt naturligt eftersom jag gör min första LiA-period nu och det är så roligt att köra!
 
Sv: Vad har du snöat in på just nu?

Klänningar och tränings-tights! Mycket kul men mycket dåligt för min plånbok. :cautious:
 
Sv: Vad har du snöat in på just nu?

Knäckemacka med skinka. Kan inte sluta äta.

Danones grekyoghurt med persika eller jordgubb. Kan inte sluta äta.

Dagdrömmar om att få åka till Östafrika med min kille. Kan inte sluta tänka!
 
Sv: Vad har du snöat in på just nu?

Haha nä! :p Inga bebisar här än så länge, hon är dessutom feltecknad :)

Kl

Kom på en till sak! Finn crisp med smaksatt philadelphia, mwhaaaaaahh vad gott det är :love:
 
Sv: Vad har du snöat in på just nu?

Nagellack :D Vill helst måla nya lack varje kväll, men lite onödigt när det gamla nagellacket är helt intakt :p

Ugnspotatis med bea på burk. Ingen frestelse jag faller för dock men jag tänker på det ständigt typ :D
 
Sv: Vad har du snöat in på just nu?

Majs. Sådana små konservburkar med majskorn. Äter typ 5 om dagen :o

Pretty little liars, sett den förut men snöat in igen
 
Sv: Vad har du snöat in på just nu?

Kom på: halloumi och grillad majs!

Och (tyvärr) Estrella Red Onion-chips med American-dipp. Suck.

Och (återigen tyvärr) B&J Peanut Butter Cup.
 
Sv: Vad har du snöat in på just nu?

• Gamla Disneyfilmer :love:
• Island :love:
• Träning (nu jäklar skall jag vinna kampen).
• Skrivstil (Måste lära mig att skriva fint).
 
Sv: Vad har du snöat in på just nu?

Öhm kläder sen jag fick min ekonomi tillbaks. Kan inte säga att jag klagar dock. Det är lite skönt att ha problem med att inte hinna använda allt man vill hinna med å använda :D
 
Sv: Vad har du snöat in på just nu?

Åh :love:! Vilken säsong :D?

KL.
Jag har snöat in på att hopptävla med medis-hästen och råttbebisar (har precis tingat en siamesefärgad liten sötnos). Sen så lever, andas och drömmer jag djurvälfärd eftersom det är det skolan gått ut på de senaste månaderna och det närmaste halvåret :). Och träning!
 
Sv: Vad har du snöat in på just nu?

Macklemore & Ryan Lewis. Bara 24 dagar kvar tills jag ska se dem dessutom! :love:
Är inne i en bukefalosperiod nu också :D
Och Grey's Anatomy! :love:
 
Sv: Vad har du snöat in på just nu?

Nagellack :D Vill helst måla nya lack varje kväll, men lite onödigt när det gamla nagellacket är helt intakt :p

Samma här!! Jobbar dessutom på ett jobb där naggellack är strängt förbjudet, vilket innebär att jag känner mig extremt naken!

Annars har jag ett insöande med avokado+ärtsalt+ägg. Alltså HIMMEL OCH HAV SÅ GOTT!! Antingen stekt ägg med mosad/skivad + salt ovanpå, eller lite halvt löskokta blandat med mosad avokado och salt. HELT BEROENDE ÄR JAG. :d
 
Sv: Vad har du snöat in på just nu?

Havreringar och Bruce Springsteen. Om det bara varit möjligt skulle jag inte tveka på att ligga på soffan och äta havreringar och lyssna på Bruce dagarna i ända :D
 

Liknande trådar

  • Artikel
Bukefalosnyheter Idag för 25 år sedan lades dessa sidor som numera heter Bukefalos.se för första gången ut på internet. Det har för det mesta varit...
Svar
5
· Visningar
22 058
Senast: Gunnar
·
Tjatter Efter att SVT hade den dåliga smaken (sic!) att lägga ner det bästa TV-programmet ever har ni tagit saken i egna händer. Ni är nu...
67 68 69
Svar
1 366
· Visningar
38 911
Senast: Artline
·
Övr. Hund Misstänker att det finns fler här som är aktiva på klubbar runt om i Sverige. Jag är nyfiken på era klubbar, vad ni testat, löst och...
Svar
4
· Visningar
659
Senast: Fruentimber
·
Fritid En annan tråd höll på att tas över av det här ämnet så jag startar en ny tråd om detta ämne istället! Det borde finnas flera personer...
Svar
14
· Visningar
1 875
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Barmarksdrag/canicross
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp