Bukefalos 28 år!

Vad har du snöat in på just nu?

Sv: Vad har du snöat in på just nu?

kl.

Jag är insnöad på Cabin Pressure, VARFÖR finns det så få avsnitt??? GAH men man kan ju som tur är lyssna på dem om och om och om igen ;) :D

Och melon! :P
 
Sv: Vad har du snöat in på just nu?

Kokosmjölk! Helst tillsammans med äpple, lite salt och kanel :d Kan inte få nog! (Ännu en matperiodare här)


Sen pga sjukdom och ofrivilligt sängliggandes får jag väl erkänna mig lite insnöad på Masterchef USA :angel:
 
Sv: Vad har du snöat in på just nu?

kl

Jag är insnöad på Bruksprovet för SWB som börjar nästa vecka, googlar ihjäl mig på alla anmälda hingstar för att se om det finns några bilder, filmer, gamla resultat osv på nätet och kollar även igenom mödernet på alla 4 generationer bakåt :p
 
Måste erkänna; har varit helt insnöad på One Piece (anime) :angel: men nu börjar det sakta klinga av. Vilket är bra då jag behöver bli insnöad på hemtentan! :crazy:
 
Usa eller resa i största allmänhet
Hingst, googlar kandidater hela tiden
Glass (tyvärr)
Fetaost
Sallad i alla dess former
 
ORANGE IS THE NEW BLACK!

Så sjukt bra serie som jag av någon oförklarlig anledning inte tittat på förrän för ca 3 veckor sedan, då plöjde jag såklart säsong 1. Har sedan dess varit så inne i serien, googlat och läst massor och nu längtar jag som sjutton till nästa vecka när nya säsongen har premiär :love:
 
Måste erkänna; har varit helt insnöad på One Piece (anime) :angel:
Var ser du den? Har läst de 50 första böckerna men kommit av mig lite, kan behöva en kick för att komma igång igen. :D

Jag har snöat in på tåg. Är mitt i alla slutprov så har inte så mycket val. Längtar tills allt är klart så jag kan få börja jobba. :p
 

Liknande trådar

  • Artikel
Bukefalosnyheter Idag för 25 år sedan lades dessa sidor som numera heter Bukefalos.se för första gången ut på internet. Det har för det mesta varit...
Svar
5
· Visningar
22 057
Senast: Gunnar
·
Tjatter Efter att SVT hade den dåliga smaken (sic!) att lägga ner det bästa TV-programmet ever har ni tagit saken i egna händer. Ni är nu...
67 68 69
Svar
1 366
· Visningar
38 909
Senast: Artline
·
Övr. Hund Misstänker att det finns fler här som är aktiva på klubbar runt om i Sverige. Jag är nyfiken på era klubbar, vad ni testat, löst och...
Svar
4
· Visningar
659
Senast: Fruentimber
·
Fritid En annan tråd höll på att tas över av det här ämnet så jag startar en ny tråd om detta ämne istället! Det borde finnas flera personer...
Svar
14
· Visningar
1 875
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp