Vad i hela friden gör vi? Del XXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tack för att du skapade en ny tråd @athena_arabians :p nästan abstinens av att inte få dela med sig av sitt viktiga liv ju :angel:
Jag har iaf pratat med städbolaget, ska på intervju imorgon :up: Bara timmar över sommaren, men sen finns det chans på ett vikariat på ca 32 timmar i veckan fram till april. Dessutom har en gammal lärare från skinnskolan frågat om jag kanske kan hjälpa henne sy lite gardiner i sommar, så då blir det lite extra slantar in där med :) Det kanske ordnar sig ändå :confused:

Nu ska jag sy lite i väntan på att få höra nått om mitt examensarbete ;)
 
Samma här, folk får väl lära sig att fokusera och lyssna ordentligt istället :D
Så kände jag en gång när vi i klassen hade julfest. Vi skulle spela typ "jag har aldrig" med hjälp av nån app i mobilen. Jag fick äran att läsa. Jag är från Dalarna. Vi befann oss i Skåne. Till slut efter 70011 "VA?" lackade jag ur lite och fräste ifrån "vafan, jag pratar svenska! Ta och lyssna lite bättre!" :grin:O_o:meh:
 
Så kände jag en gång när vi i klassen hade julfest. Vi skulle spela typ "jag har aldrig" med hjälp av nån app i mobilen. Jag fick äran att läsa. Jag är från Dalarna. Vi befann oss i Skåne. Till slut efter 70011 "VA?" lackade jag ur lite och fräste ifrån "vafan, jag pratar svenska! Ta och lyssna lite bättre!" :grin:O_o:meh:

:rofl: :rofl: :rofl:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag har suttit i princip hela dagen och försökt jobba. Försökte starta på allvar för snart två timmar sedan och jag har knappt fått...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
5 031
Senast: Sel
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 451
Relationer Hur gör man? Jag tog pension förra året och trivs bra, men då de flesta av mina vänner fortfarande jobbar så har jag för avsikt att...
Svar
3
· Visningar
409
Senast: astronaut
·
Kultur Jag läste mycket poesi när jag var yngre då jag också själv var aktiv med skönlitterärt skrivande. Sen har jag tappat bort det men nu...
Svar
0
· Visningar
112

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp