Vad i hela friden gör vi? Del XXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Eftersom jag prokrastinerar de luxe har jag bla hittat roliga bilder:

bigdickshalfwayinn.jpg

Halva inne eller? :D

*seriöst, jag har saknat andra tråden hela morgonen för jag ville dela den bilden med er :rofl:*
 
Undrar om deg blir åska här med.
Är arg som fan. Lånade ut en del pengar med löfte om at få tillbaka dem den 19
Men nej, istället åks det på långfärder och storhandlas och köpa pizza mm.
Jag behöver de pengarna denna månad pga massor med vetbesök och tandläkare mm.
Satan vad arg jag blir
 
Undrar om deg blir åska här med.
Är arg som fan. Lånade ut en del pengar med löfte om at få tillbaka dem den 19
Men nej, istället åks det på långfärder och storhandlas och köpa pizza mm.
Jag behöver de pengarna denna månad pga massor med vetbesök och tandläkare mm.
Satan vad arg jag blir
Låna aldrig, aldrig, aldrig ut pengar. Det finns banklån, kreditkort och tom SMS-lån för dem som har en kris att lösa. Stå på dig! Även privatpersoner kan ta ärenden via KFM...
 
Gör mig i ordning för att åka med äldsta sonen till arbetsterapin, förhoppningsvis kan de komma med tips och eventuella hjälpmedel för hans neuropsykiatriska funktionshinder. Iofs vet vi inte än om han bara har en diagnos eller en s.k dubbeldiagnos, utredning för eventuell dubbeldiagnos kommer pågå i sommar. ÄNTLIGEN (!) då jag bad skolan om en första utredning redan i slutet av 2012, så det tar verkligen tid :crazy:
 
Gör mig i ordning för att åka med äldsta sonen till arbetsterapin, förhoppningsvis kan de komma med tips och eventuella hjälpmedel för hans neuropsykiatriska funktionshinder. Iofs vet vi inte än om han bara har en diagnos eller en s.k dubbeldiagnos, utredning för eventuell dubbeldiagnos kommer pågå i sommar. ÄNTLIGEN (!) då jag bad skolan om en första utredning redan i slutet av 2012, så det tar verkligen tid :crazy:

:heart Hoppas de kan hjälpa er och er son :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag har suttit i princip hela dagen och försökt jobba. Försökte starta på allvar för snart två timmar sedan och jag har knappt fått...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
4 850
Senast: Sel
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 367
Kropp & Själ Min kropp har sina skavanker och ålderskrämpor, jag är nog halvvägs om inte mer i livet, men att förmågan till "bra" sex skulle dala...
Svar
14
· Visningar
1 098
Senast: Norma
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 829

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp