Vad i hela friden gör vi? Del XXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Så kände jag en gång när vi i klassen hade julfest. Vi skulle spela typ "jag har aldrig" med hjälp av nån app i mobilen. Jag fick äran att läsa. Jag är från Dalarna. Vi befann oss i Skåne. Till slut efter 70011 "VA?" lackade jag ur lite och fräste ifrån "vafan, jag pratar svenska! Ta och lyssna lite bättre!" :grin:O_o:meh:

Dessa danskar alltså... :cautious:
 
hänger uppenbarligen inte med i svängarna, men så går det när man lever IRL O_o

känns som åska påg här med, men lite halvdant så där. Jag som skulle fixa lite i trädgården hade jag tänkt, men här häckar jag framför datorn och är trött istället.
Möjligen kan det vara lämpligt att ta in gräsklipparen maken lämnade ute igår och det skulle börja regna :cautious:

Starta en maskin med tvätt också kanske? Har massa kuddfodral från soffan som milt sagt är i behov av tvätt..
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag har suttit i princip hela dagen och försökt jobba. Försökte starta på allvar för snart två timmar sedan och jag har knappt fått...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
5 025
Senast: Sel
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 451
Relationer Hur gör man? Jag tog pension förra året och trivs bra, men då de flesta av mina vänner fortfarande jobbar så har jag för avsikt att...
Svar
3
· Visningar
409
Senast: astronaut
·
Kultur Jag läste mycket poesi när jag var yngre då jag också själv var aktiv med skönlitterärt skrivande. Sen har jag tappat bort det men nu...
Svar
0
· Visningar
112

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp