Bukefalos 28 år!

Vad kan detta bero på? *orolig*

Mirre

Trådstartare
Det gäller inte mig utan en kompis som jag pratar med just nu.

Började med förkylning för 2 v sedan, med huvudvärk och tandvärk som inte gav sig trots smärtstillande.
Hon sov konstant 2 av 3 dygn, lördagen var hon vaken 1 timme på hela dagen. Idag svimmade hon i köket och börjar få tillbaka huvudvärken igen. Hon ska ringa vc direkt i morgon, men vad kan det bero på?

:(
 
Långskott, men bihåleinflammation eller dylikt kanske? Tänker på huvudvärken och tandvärken ihop med en förkylning.
Kanske för 'enkelt' , det låter lite värre än så, men spåna kan man ju alltid.
 
Långskott, men bihåleinflammation eller dylikt kanske? Tänker på huvudvärken och tandvärken ihop med en förkylning.
Kanske för 'enkelt' , det låter lite värre än så, men spåna kan man ju alltid.
Kanske det, men kan man svimma av det? Hon har ingen feber nu.
men hoppas på att det är något så "enkelt" och inget allvarligare :(
 
Jag har haft bihåleinflammation vid 3 tillfällen och ena gången så mådde jag som ovan beskrivet, dock utan att faktiskt svimma men det kändes som att jag kunde gjort det. Kan ju självklart vara något helt annat ändå.. Bra att hon ska till VC!
 
Ring 1177 (sjukvårdsupplysningen) och be om råd, kanske är det helt ofarligt, men det kan ju kännas tryggt att få berätta om symptomen och höra om det kan vara något som borde kollas upp akut.
 
Det gäller inte mig utan en kompis som jag pratar med just nu.

Började med förkylning för 2 v sedan, med huvudvärk och tandvärk som inte gav sig trots smärtstillande.
Hon sov konstant 2 av 3 dygn, lördagen var hon vaken 1 timme på hela dagen. Idag svimmade hon i köket och börjar få tillbaka huvudvärken igen. Hon ska ringa vc direkt i morgon, men vad kan det bero på?

:(

Jag säger också bihåleinflammation.
Blev precis frisk från det och ovan stämmer in bra förutom att jag inte svimmade.

Men hon kan ju käkat dåligt samt varit trött till följd av att hon varit sjuk och där med svimmat.
Bra att hon ska kontakta vc imorn.
 

Liknande trådar

Fritid Dottern skulle flyga United Airlines IGÅR, från Cincinatti till Chicago och sen Toronto, Kanada (!) - Köpenhamn. Med massor av extra...
2
Svar
23
· Visningar
2 898
Senast: hastflicka
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 250
Senast: __sofia__
·
  • Artikel
Dagbok Har haft en jobbig natt med brist på sömn och öron som bråkat. De har vätska bakom trumhinnorna som beter sig störigt så att det trycker...
Svar
0
· Visningar
659
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Varning för långt inlägg. Jag har haft problem med yrsel i tre veckor nu. Jag opererade bort en godartad tumör i armhålan en vecka innan...
2
Svar
33
· Visningar
3 633
Senast: tott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp