Vad läser du just nu? Del 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fick hem en ny bok igår, Lögnaren av Nora Roberts :) Väldigt längesen jag läste så ögonen blev rätt trötta! Men kom mig väl en 225 sidor igår iaf :) Har inte tagit mig tiden att läsa, trots att jag egentligen har massor av böcker i bokhyllan, det har blivit annat när jag vart hemma.
 
Och så vill jag uppmana alla att lyssna på Glenn Hyséns bok Ha det gôtt. Jag skrattar så tårarna rinner - men den har lite djup också, ska sägas, om än rätt väl kamouflerat ;) han pratar fint om sina barn, till exempel, bl.a när Anton kom ut som gay och lite annat. Underbart, men det hjälper om man gillar fotboll och göteborgsvitsar åtminstone lite grann :)

Måste bara ... Presenterar stolt @Anna s favorit. Mannen, myten, den stilistiska katastrofen:

http://www.expressen.se/gt/kronikorer/glenn-hysen/iskall-bira-och-glass--det-ar-varen-for-mig/

;):D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
11 762
Senast: LovingLife
·
  • Artikel
Dagbok Min mormor dog i morse. För 6 veckor sedan dog min farmor. Två otroligt starka kvinnor som funnits där i hela mitt liv har försvunnit...
2
Svar
23
· Visningar
2 091
Senast: IngelaH
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
11 284
Senast: QueenLilith
·
  • Låst
Äldre Vi fortsätter väl diskutera vad vi läser just nu?! Jag tar mig friheten att ställa typ samma fråga i den här tråden som i förra...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
104 750
Senast: Killaloe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Uppdateringstråd 29
  • Sojasås + katter

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp