Bukefalos 28 år!

Vad lyssnar ni på - just nu? *Senior-edition*

Sv: Vad lyssnar ni på - just nu? *Senior-edition*

Jobbar i butik med noll radiomottagning så vi får fixa vår musik själva, igår pluggade jag in min lilla MP3-spelare och då råkade jag ha Colony 5 på. Liten stund senare stod jag i kassan och det kom en kund till min kollega och undrade vem det var som skötte musiken - för det var så bra musik som spelades. :D
Det är inte första gången min musiksmak passar kunderna.
Har några gånger fått frågan om det är en Spotify-lista som spelas när jag haft min spelare igång.
 
Sv: Vad lyssnar ni på - just nu? *Senior-edition*

Egentligen borde jag lyssna på Simple Minds för på onsdag ska jag på deras konsert (för femte gången:)).
 
Sv: Vad lyssnar ni på - just nu? *Senior-edition*

Egentligen borde jag lyssna på Simple Minds för på onsdag ska jag på deras konsert (för femte gången:)).

Påminner mig om en Simple Minds-intervju i teve för flera år sedan.
Sångaren Jim Kerr satt och pratade om inspiration (om jag inte minns fel) och han brukade lyssna på butikernas musik. En gång stod han en bit från takhögtalaren och tyckte att det var rätt bra musik som spelades, fast han hörde lite dåligt så han gick närmare och upptäckte då att det var en av Simple Minds låtar som spelades i butiken.:D
 
Sv: Vad lyssnar ni på - just nu? *Senior-edition*

Haha! Tråden lever än :D Så...


BODY JAM 67 - 08 - Macklemore & Ryan Lewis feat. Wanz - Thrift Shop

:D *laddar upp för en timme på gymmet*
 

Liknande trådar

L
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har ju anmält en sak som har hänt. Och då säger flera att det är bra och rätt och alltmöjligt. Men det KÄNNS verkligen inte så...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 724
Senast: LiviaFilippa
·
  • Artikel
Dagbok Tänkte att det kunde vara bra för mig att ha en liten dagbokstråd här, där jag kan skriva av mig och även dela med mig av hästiga tankar...
Svar
6
· Visningar
890
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 225
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Artikel
Dagbok Idag är det min födelse dag. Det känns bara helt sjukt. Jag kommer fort farande håg när jag skulle fylla 15 och jag var in lagd på bup...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 862

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Senast tagna bilden XV
  • Försäkring

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp