Bukefalos 28 år!

Vad pysslar vi med? Del LXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ligger i en fåtölj framför brasan med Vovvi medan killen lagar lamm.
Har haft mysdag och ledigt och plockat ca 2,5-3 kg trattisar.
Imorgon hoppas vi på mindre ösregn och en till runda.
Har fått hem att lass röding-filéer också.
 
Känner mig irriterad. Maten smakade inge vidare. Såsen smakade mögel och nu ringer min pappas x och vill att jag ska prata med pappa om henne att han ska ringa osv osv. Snälla jag orkar inte :arghh:
 
Men hon/han borde väl kunna vara så gammal att hon/han kan ta hand om sina egna bekymmer.
Skrattretande beteende nästan :crazy:
Jo verkligen! Samtidigt har jag så svårt att avvisa. Hon mår inte speciellt bra. Men jag har noll lust och onödig kraft som går åt till deras drama. Tar jag upp det med pappa pratar han med henne om det att hon inte ska kontakta mig. Men det hjälper tydligen inte.
Detta är inget nytt. Har varit såhär under flera år det är därför jag är så innåt helvete trött.

Drama, drama, drama.
 
Jo verkligen! Samtidigt har jag så svårt att avvisa. Hon mår inte speciellt bra. Men jag har noll lust och onödig kraft som går åt till deras drama. Tar jag upp det med pappa pratar han med henne om det att hon inte ska kontakta mig. Men det hjälper tydligen inte.
Detta är inget nytt. Har varit såhär under flera år det är därför jag är så innåt helvete trött.

Drama, drama, drama.

Blockera henne om inte annat ett tag kanske då du får lugnt och kan koncentrera dig på det som är viktigt för dig och din ork.
Jobbigt läge och hur man är gör så kan det ju bli knasigt men att hon dränerar dig på tid och ork är inte riktigt klokt någonstans.
Tyvärr är mitt x lite likadan men han jagar bara mig så det kan jag ta, f*n (ursäkta) om han skulle ge sig på andra för att ha ombud till mig då skulle nog min elakaste sida komma fram så det fullkomligen small om det (den är inte snäll men tack och lov visar den sig inte så ofta)
Hoppas verkligen det lugnar sig för din skull.

Tillägg: flygplansläge på mobilen kan man råka peta emot ibland :angel:
 
Sonen flyttade in i sin lägenhet idag. Har plockat och grejat där hela dagen. Är helt slut nu. Nu blir det en dusch sen ett glas rött.
 
Trött och vill gå och lägga mig. Men brödet jäste långsamt och först nyss har det hamnat i ugnen. Alltså behöver jag vara vaken i minst 40 minuter till.
 
Hade grandiosa planer om att städa nu när jag kommit tillbaka hem. Lagade mat och det var väll ungefär det jag hade energi nog åt för jag kan knappt hålla ögonen öppna..
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp