Vad pysslar vi med? Del LXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tyvärr inte helt ovanligt när mycket har ändrat sig (internat osv), jag fick magkatarr första terminen i U-a. Hoppas hon kryar på sig snabbt :)
Bara hon kommer igång och äter tror jag det gör bra. Men hon är noll intresserad av mat i vanliga fall och skulle lätt gå utan att äta om hon kunde. Så det är lite svårt att locka henne med något. Men nattens anfall tror jag fick henne att inse att hon måste försöka äta.
 
Bara hon kommer igång och äter tror jag det gör bra. Men hon är noll intresserad av mat i vanliga fall och skulle lätt gå utan att äta om hon kunde. Så det är lite svårt att locka henne med något. Men nattens anfall tror jag fick henne att inse att hon måste försöka äta.

Hoppas hon kryar på sig fort och sen får ordning på maten.
Det där med att äta är jag likadan med men försöker så gott det går, tufft när man inte har matlust men uppenbarligen vill ju kroppen ha lite bränsle ändå.
 
Jag har varit duktig, vattnat blommorna som om det blev för mycket eller för lite det visar sig. :rofl:
En del har gröna fingrar den nyansen har jag aldrig sett en tillstymmelse till här mera svartgula skulle jag tro.
 
Blockera henne om inte annat ett tag kanske då du får lugnt och kan koncentrera dig på det som är viktigt för dig och din ork.
Jobbigt läge och hur man är gör så kan det ju bli knasigt men att hon dränerar dig på tid och ork är inte riktigt klokt någonstans.
Tyvärr är mitt x lite likadan men han jagar bara mig så det kan jag ta, f*n (ursäkta) om han skulle ge sig på andra för att ha ombud till mig då skulle nog min elakaste sida komma fram så det fullkomligen small om det (den är inte snäll men tack och lov visar den sig inte så ofta)
Hoppas verkligen det lugnar sig för din skull.

Tillägg: flygplansläge på mobilen kan man råka peta emot ibland :angel:
Tack ska försöka :heart
 
Hoppas hon kryar på sig fort och sen får ordning på maten.
Det där med att äta är jag likadan med men försöker så gott det går, tufft när man inte har matlust men uppenbarligen vill ju kroppen ha lite bränsle ändå.
Jag har tvärt om problem. Jag har svårt att känna mättnad. :meh: Men jag hoppas, och tror, att det löser sig. Hon är ledig på måndag, så hon får i alla fall en extra dag hemma. Hon har ju redan varit hemma en vecka och längtar tillbaka till skolan.
 
Jag vill också ha vin,men tog en Alvedon 665 för ca 3 tim sedan,kan jag dricka vin då?
Du överlever men inget att rekommendera. Drick lite gott te istället eller om du är ute ta alkoholfritt sen kanske om några timmar lite vin :)
(Har själv haft förhöjda levervärden, är därför noga med att inte blanda)
 
Varit och ridit den söta bruna. Lite tramsig idag och skyggade för vattenpölar och koner. Antar att det beror på att det var mörkt och belysningen inte täcker riktigt hela banan. Vissa delar hamnar i skugga. Men på det stora hela gick det bra. Provsatt också den nya hästen i stallet. Stor som ett hus. O_o
 
Såg precis ett recept på snickerskladdkaka såna borde inte finnas, låter farligt gott men tack och lov för mycket jobb för jag skulle bråka med kroppen för det men jag gör nog kanske som @Klara och tar popcorn om jag inte lyckas stå emot.
Men ska försöka låta bli, önska mig lycka till och håll gärna en tumme med för jag tror det kan behövas :o
 
Senast ändrad:
Minus squash så lät det gott! :d
och - fänkål :yuck:
Det är bara att ta vad man gillar. Idag pytsade jag i ganska mycket tomater eftersom jag hade massor av nyskördade. Blev gott det med. Ibland reder jag av med en gräddskvätt och det funkar bra. Kan tänka mig att palsternacka funkar om man gillar det. Superenkel mat att göra. Det går liksom inte att misslyckas.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp