Bukefalos 28 år!

Vad ska jag göra med sommaren?

Zanuzzi

Trådstartare
Vad gör man en hel, lång sommar?

Studierna börjar inte förrän i höst och något sommarjobb fick jag inte tag på, så nu har jag flera månader att göra av med.

Jag vill göra något vettigt med den tiden. Jobba ideellt med något som känns meningsfullt, gärna med djur eller miljö. Det enda jag har kommit på själv är att gå ut i skogen och samla skräp, men skräpet lär förr eller senare ta slut.

Någon som har tips eller idéer på vad jag kan göra? Någon organisation jag kan höra av mig till? Jag är bosatt i Örebro län.

:)
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
7 344
Senast: tuaphua
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 585
Skola & Jobb Kära allvetande buke! Har sökt lite (YH)utbildningar till hösten, som jag såklart hoppas komma in på :) Dock är jag också anställd, och...
Svar
10
· Visningar
1 575
Senast: Lightzone
·
Hästmänniskan Hej! Jag är en tjej på 15 år som bor i Stockholm och har ridit i drygt 8 år på ridskola och nu blivit medryttare för andra gången på en...
Svar
18
· Visningar
2 986

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29
  • Vilken ras passar mig?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp