Bukefalos 28 år!

Vad ska jag göra??

S

_SunFloWer_

Jag har precis lärt mig LC1 dressyrprogrammet utantill, börjat rida för instruktör igen efter vinteruppehåll, så får hästen kotledsinflammation :mad: andra ponnyn är utlånad, mammas häst knappt inriden, vad gör man? Det är tydligen massa fel och snedheter på min lilla häst... En annan häst eller ponny får jag bara om jag betalar den själv. Alltså inte bara inköpet, utan också foder, hovslagare m.m.
SKulle vilja ta en på foder över sommaren, men de tkostar ju också efter ett tag...
Sparar för fullt, men pengarna försvinner spårlöst :angel: Vad gör man i såna lägen? Någon mer som inte kan rida sin häst för tillfället?
Någon som vill låna ut en snäll d-ponny över sommaren då :idea:
Önska nu min lilla arabtant lycka till, så hon får ordning på benen, hovarna, bogarna och manken...
 
Sv: Vad ska jag göra??

Var detta alldeles ointressant och oseriöst eller kan man putta lite :confused:
 
Sv: Vad ska jag göra??

Nehe, då är det ingen ide då.. Förlåt för att jag finns :crazy:
... Nää så lätt ger jag inte upp, putt!
 
Sv: Vad ska jag göra??

vänta tills hästen blir frisk kanske?? :idea:
 
Sv: Vad ska jag göra??

(först och främst, bara för att ingen svarar den första halvtimmen betyder inte att du är ointressant och ingen bryr sig :smirk: )

det är väl bara att vänta tills hon blir frisk?
otur att det hände nu, men skador inträffar, så är det bara...

önskar er lycka till i framtiden dock och hoppas på bättring för din häst!
 

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
9 579
Senast: Juli0a
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
12 530
L
Hästmänniskan Hej! Jag skulle vilja disskutera lite om en sak och fråga om tips om hur andra skulle ha tänkt i min situation. Men innan jag skriver...
2 3
Svar
55
· Visningar
5 932
Senast: sorbifolia
·
Gnägg Jag har en 3-åring (4 år efter nyår) som jag inser att jag inte har energi för. Ingen komplicerad häst alls, utan snarare tvärtom lite...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 768

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Stänger du toalettlocket?
  • Att reda upp livet
  • Vad nynnar ni på?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp