Vad spelar ni för data/tvspel?

Sv: Vad spelar ni för data/tvspel?

Har både Xbox och Wii men det blir uteslutande datorspel för min del.
League of Legends (Spelar alldeles för mycket.. men det är ju så kul!)
TERA (Till min sambos stora förtret. "Du ska inte spela sådana där spel! Vi vet ju hur det var med WoW!"..)
Left 4 Dead 2
Theme Hospital (Nostalgi! Köpte för 20kr på en hemsida och det går att spela på Windows 7)
 
Sv: Vad spelar ni för data/tvspel?

Silent Hill, de senaste har tappat gnistan dock.. de första gav en annan känsla :love:
 
Sv: Vad spelar ni för data/tvspel?

kl

liten förundran/fråga..

Jag är sugen på att köpa min första konsol, nu när jag (äntligen) har en tv :D (när man åkte på att betala tv-licensen så...)
Men, är det dumt att köpa PS3 istället för 4:an, nu när den nyligen släppts?

eller, ska jag köpa en annan konsol? Finns det några skillnader mellan konsolerna? Någon som är "bättre" alt. "sämre"? Något att tänka på?
 
Sv: Vad spelar ni för data/tvspel?

Det hela beror på vad du vill spela för spel. Nöjer du dig med den marknad som redan finns till PS3 så behöver du inte fyran men kommer du vilja spela mer är PS4 antagligen ett bättre val.

Men som sagt allt beror på vad du vill spela för spel. Vill du spela spel med Mario och hans vänner är det Nintendo som gäller tex. Så sätt dig ner och forska i vilket utbud som finns innan du bestämmer dig :)

*kl*
Jag klamrar mig fast vid mitt älskade WoW och mina kompisar där även om det börjat tappa lite av sin tjusning nu när det inte verkar dyka upp någon stor patch alls på över ett halvår för att de jobbar på nästa expansion istället.

Men jag har hittat litet mer att roa mig med, litet för mycket till och med kanske. Pokemon X köpte jag nån månad efter att det kom ut, fortfarande bara kommit runt halvvägs då jag spelar låååååångsamt xD

Nu har jag precis plockat på mig två andra spel
Final Fantasy XIV - A realm Reborn. Ytterligare ett mmorpg som jag inte kunde låta bli att testa.
The Wolf Among Us. har jag också nu och ser verkligen fram emot att spela då jag bara älskar serien Fables som den är baserad på. Spännande grafik har det med:d
 
Sv: Vad spelar ni för data/tvspel?

Vi funderar på ett PS3, mest för att jag vill spela Kingdom Hearts och sambon något spel som jag inte minns namnet på :p
PS4 känns fortfarande för dyrt och för oss passar ett PS3 bra.

Skaffade Age of Empires II nyligen, har spelat det förut men nu hittade vi det kompitabelt med windows 7 :)
 
Sv: Vad spelar ni för data/tvspel?

Brukar ta mig friheten att spela några spel då och då.
Sims 3 är ju helt klar favoriten, sims har hängt med i alla år.
Deus ex: Human Revolution
Skyrim
Magic the Gathering
Left 4 Dead
Zelda i alla dess utgåvor
 
Lite äldre tråd men... Jag har tråkigt så jag skriver här ändå :angel: Och... Det är säkert ett och annat spel jag glömt nämna här...

PC
Undertale
Amnesia
Age of Empires II
Croc 2 (typ när jag hittar en dator som kan köra spelet :rage:)
The Forest

Xbox 360/One
Dying Light
Devil May Cry 4
DmC (the reboot yes)
Dante's Inferno
Oblivion
Skyrim
Fallout 3,4
Minercraft
Assassins Creed-serien
Read Dead Redemption
Mafia II
Castlevania Lords of Shadow + Lords of Shadow 2
Bayonetta
L.A Noire
Darksiders
Dragon Age II + Inquisition
WatchDogs
Murdered: Soul Suspect

Playstation 2/3/4
Devil May Cry 1,2,3
Until Dawn
Last of Us (:cry:)
Uncharted 1,2,3
Thief
 

Liknande trådar

Fritid Fler än jag som är tv spelsnörd? :D Vad spelar ni? New Supermario bros, Mario Galaxy (1an än så länge) Kingdom Hearts (1an)...
Svar
8
· Visningar
1 484
Senast: Rhodugune
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2023 -den andra
  • Akvarietråden IV
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp