vad tror ni...

Mammadutt

Trådstartare
Mina kissar heter ju Puma och PIRAYA (tack du här på buke som kom på namnet)... vad tror ni om att döpa mina kommande katter till....

svart orientalisk korthår: Pantera
choklad orientalisk korthår: Pralin


Har fått dille på att ha namn på P, Pralin är ju inte lika "rivigt" men jag kom inte på nått :D
 
Har fått dille på att ha namn på P, Pralin är ju inte lika "rivigt" men jag kom inte på nått

Du, min lillasyster kallas Pralina (av oss i familjen), och hon är allt annat än lugn och sansad.
världens temperament, och kvick i tanken så fruktansvärt.
Så nu blev det lite fart i "Pralin" med! :)
 
Pantera å Panter jo om det inte vore så att jag hoppas på två honor :P fast jag har iofs en liten svart kille jag kikat på har inte rikitigt bestämt mig, det är svårt, om det blir en hane och hona kanske det blir två pantrar :D
 
oj det blir en panter. Fick äntligen svar på den blå underbara orientalen jag visat intresse för! Då avgjorde ödet att det blir en blå (kastrat) Panter och till hösten svart orientalhona (Pantera). Då är mitt katteri fullt :) en i varje hus i klätterträden :d :angel:

Han är otroligt snygg se och dreggla:
{78cf4563-40ca-4495-bb51-db4618b93535}.jpg
 
Klart honan är den som ska heta Panter - pantrar är ju svarta och Panter är jättekaxigt på en hona;-).

(Din bild tar jättelång tid att ladda, jag har adsl men gav ändå upp på hälften :crazy:)

mandalaki
 
oj tar den så lång tid, mysko :(
Haha nääää hon får heta Pantera å han Panter.... *stampar i backen* annars blir ju han namnlös för han kan ju inte heta Pantera :D
 
Så länge han ligger och ser så där dryg ut så kan han heta Pascha :D!

(Nu ser jag bilden, det räckte att ladda den en gång)

mandalaki
 
Håller med. Kalla honan för Panter och hitta på något nytt till den blå. Pascha var fint.
Annars finns ju Pajazzo, Pentagon, Piccolo, Pilgrim, Poltergeist (huvva)...
 
men ååååh poltergeist var ju bra..... och Pucko... hahahahahahahahahaha men poltergeist va häftigt :) måste tänka lite......

okej då..... honan får väl heta Panter då... ni får som ni vill..... den blåa fd. Panter får bli Poltergeist det var faktiskt häftigt :P
 
nu vetja, om det sen i framtiden blir en havanna/choklad-färgad får denna heta Pucko (drycken tänkte jag på) ahhahaha :D
 
Det var sååå lite såååå :D

Vad tror du om:
Python?
Pagan?
Pitch?

Näää, det verkar som om jag tappat den där magiska känslan nu *skratt*

Lycka till med namn på det nya underverket oxå!
 
Poltergeist är ju jättebra!!!!

Varför döpte jag mina skrällen till namn på L? P verkar ju vara en MYCKET roligare bokstav!!! :D
 
Min sambo gillade inte Poltergeist, dessutom kom jag på att det är lite långt... och Polter låter fult om man skulle kalla honom det... haha... men Python som någon föreslog? Det är ju rivigt?

Annars har jag favoriter såsom Pussel, Keso och Nemo om man ska bortse från "P-dillet" hehe :D
 

Liknande trådar

Kultur Nu är jag tbx igen med "vad heter boken" :p. Fick så bra hjälp förra gången jag inte mindes namnet på en annan bok så jag hoppas jag kan...
Svar
2
· Visningar
765
Senast: moster
·
Kropp & Själ Lång historia det här, ska försöka korta ned. Började med min mammas demens 2015-2016 (några kanske minns min tråd kring det) där jag...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
21 011
Senast: Stereo
·
Katthälsa Sorry för långt inlägg. Min älskade kisse och den mest fantastiska varelse jag någonsin fått lära känna fick somna in i somras. Jag bor...
Svar
1
· Visningar
1 062
Senast: Sassy
·
  • Låst
Tjatter Det var en gång en prinsessa vid namn Cimorene, som bodde i det blomstrande kungadömet Linderwall. Linderwall var ett lugnt kungadömme...
51 52 53
Svar
1 058
· Visningar
36 092
Senast: Intejag
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp