vad tror ni...

Ja, förutsättningen är ju att just bokstaven P inte är så viktig..... :p Om man hittar ett namn man faller för så kanske bokstaven kvittar... :crazy:
 
haha min sambo är frälst i Python nu... vad tycker ni....
Puma, Piraya, Python och Panter :p :d :D låter ganska bra va? :rofl:
 
Den här hemska tråden gjorde att jag inte kunde somna i går - jag låg och funderade på P-namn :mad:!

Picasso, Povel, Påven, Pastorn :eek:, Pulver, Pretto, Precious... Äh, jag hade en massa BRA också, nu kommer jag bara ihåg några dåliga :rofl:

Kan du inte kalla honom Misse så att jag kan glömma det här ;)?

mandalaki
 
hahahahahah :D

Idag har jag fått ett erbjudande att ta en 4-årig kastratsiames gratis.... han heter Mozart. Han trivs inte hos ägaren för han är rädd deras stora schäfer (han går bra ihop med deras lilla hund). Vad tycker ni, ska jag överväga saken?

Han måste ju såklart döpas om då till ett p-namn..... han heter Mozart, men vad tror ni om Prozac? :D
 
Jag ska åka, kanske söndag eller måndag och träffa siamesen och se om tycke uppstår. Man vill ju kunna erbjuda det bästa, vet inte om en 4årig hanne skulle uppskatta 2 kattungar, snart 3 och sen 4.... haha :angel:
 
Jag vet inte vad han ser ut att heta, men han är helt ljuvlig :love: :love:

Har han inget namn redan ? Eller är det ett "vardagsnamn" du är ute efter ?
 
vardagsnamn han heter breaking the waves :D det blir nog en Python av honom sambon tjatar att vi ska kalla honom det :D
 
Gu' vad kul om det blir en Python - då har jag namngett två av dina katter! :)

Nu känner jag mig ju nästan som en del av familjen :D Du måste skicka kort på underverken Piraya o Python med jämna mellanrum!
 
Är du inte orolig för blivande bråk mellan raserna???
Sia/ori och aby är ju inte direkt superpolare.... :crazy:
 
äh jag tror det går bra :D :angel:

Puma har visat sig vara väldigt väldigt öppen och bondkatten älskar hon, jag hoppas verkligen hon accepterar mina blivande ori (och ev sia).
 
Jodå, min (korat) dödar allt som inte är blått... Speciella aversioner har han mot röda katter. (Trodde inte katter såg färger så bra, men den här gör tydligen det...)

Men aby och SIA/ORI brukar väl gå bra ihop?
 
Jag hoppas dom går ihop, dom har ju ungefär samma temperament :)

Jag har dock undrat om inte den svarta ori kanske blir hatad, för det är ju en stor skillnad i färgen.... den blå tror jag inte är några problem.... :)
 

Liknande trådar

Kultur Nu är jag tbx igen med "vad heter boken" :p. Fick så bra hjälp förra gången jag inte mindes namnet på en annan bok så jag hoppas jag kan...
Svar
2
· Visningar
764
Senast: moster
·
Kropp & Själ Lång historia det här, ska försöka korta ned. Började med min mammas demens 2015-2016 (några kanske minns min tråd kring det) där jag...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
21 010
Senast: Stereo
·
Katthälsa Sorry för långt inlägg. Min älskade kisse och den mest fantastiska varelse jag någonsin fått lära känna fick somna in i somras. Jag bor...
Svar
1
· Visningar
1 062
Senast: Sassy
·
  • Låst
Tjatter Det var en gång en prinsessa vid namn Cimorene, som bodde i det blomstrande kungadömet Linderwall. Linderwall var ett lugnt kungadömme...
51 52 53
Svar
1 058
· Visningar
36 090
Senast: Intejag
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp