vad tror ni...

Okej nu en fråga, vad tror ni, nu är det två katter här, till hösten 4, ev 5. Tror ni det räcker med 3 toaletter som man tömmer två ggr dagligen? Just nu har jag en (den e relativt stor), dom är ju små kissarna.
 
Jag har ju både sia och aby och det är inte kul för min sia alla ggr.
Och frågan folk ställer först när jag säger att jag har 8 abyssar och 1 siames är:Får inte siamesen spö?
Jo,det händer allt som oftast tyvärr och jag har ett himla sjå på kvällen när jag måste stänga in Marakech och Scilla för att de inte ska spöa honom ,då spöar Sparvfen nån annan istället så det slutar med att Marrakech och Scilla åker ut och Sparvfen får sitta instängd.
Detta händer inte varje dag men lite då och då.
Allt var bra tills jag skaffade mig två abessinier,de verkade genast som om de arbetade i grupp mot alla andra ,
Sparvfen bland annat.
Nu är ju sia och aby lika i sättet då torde risken för att siameserna gaddar ihop sig mot abyn vara stor.Mina skogisar fick ju flytta hem till mamma pga abyssarna....det gick inte att vara semilånghår när korthårsmaffian var i farten.
Ja,ja den som lever får se..... :smirk:

*MUSIKSLINGA: Vi e´ två små rara siameser...tadamtamtam..... :angel: :angel:
 

Liknande trådar

Kultur Nu är jag tbx igen med "vad heter boken" :p. Fick så bra hjälp förra gången jag inte mindes namnet på en annan bok så jag hoppas jag kan...
Svar
2
· Visningar
764
Senast: moster
·
Kropp & Själ Lång historia det här, ska försöka korta ned. Började med min mammas demens 2015-2016 (några kanske minns min tråd kring det) där jag...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
21 011
Senast: Stereo
·
Katthälsa Sorry för långt inlägg. Min älskade kisse och den mest fantastiska varelse jag någonsin fått lära känna fick somna in i somras. Jag bor...
Svar
1
· Visningar
1 062
Senast: Sassy
·
  • Låst
Tjatter Det var en gång en prinsessa vid namn Cimorene, som bodde i det blomstrande kungadömet Linderwall. Linderwall var ett lugnt kungadömme...
51 52 53
Svar
1 058
· Visningar
36 090
Senast: Intejag
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp