Bukefalos 28 år!

Vad tusan gör vi - Del LIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Äntligen hemma igen, det blev en lång resa hem, mest för sonen hade två fotbolls matcher halvvägs hem :D Första vände de ett underläge och vann och andra vände de ett underläge och slutade oavgjort. Nu ska de bara lära sig att spela från början så att de inte hamnar i underlägen! :rofl: Annars har helgen varit trevlig men samtidigt rätt frustrerande när jag ser allt elände som mamma har köpt på sig och sparat på, det finns liksom ingen som helst hejd utan det bara fylls på och sen undrar hon varför vi inte är där mer, jo för att det tar mig en dag att först röja fram utrymme och sen en dag att ställa tillbaka allt som hon vill ha det. :down:
 
Annars har helgen varit trevlig men samtidigt rätt frustrerande när jag ser allt elände som mamma har köpt på sig och sparat på, det finns liksom ingen som helst hejd utan det bara fylls på och sen undrar hon varför vi inte är där mer, jo för att det tar mig en dag att först röja fram utrymme och sen en dag att ställa tillbaka allt som hon vill ha det. :down:
Horder?
 
På tdb står jag på en klubb som jag inte ens är medlem i och det vill jag inte! Men jag vet inte hur jag ska få bort det. Jag vill ju inte lösa licens nånstans just nu. Men jag är ju för tillfället medlem i en annan klubb..:down:
 
Ja tyvärr börjar jag allt mer fundera det på :( När man hittar en kartong ordentligt uppställd fylld med platspåsar, en plastback med något som mest ser ut att höra till pappersinsamlingen och mängder med dukar och gardiner i påsar och lådor så går tankarna åt det hållet. :(
 
Att de flesta har haft annat än Buke för sig en midsommarhelg kan lätt bevisas med att denna tråd inte är slut fastän jag inte läst i den sen i torsdags... :angel:
I normala fall så har 4 dagar renderat i en eller rent av TVÅ nya fortsättningstrådar :p:D
Häls. Scata - "CSI-wannabe"
 
Köpt nya trampor till cykeln, men det verkar vara omöjligt att byta inte ens sambon orkade lossa dem som sitter på cykeln
 
Lyssnar pa lillhunden (alltsa den stora buffeln som bara ar ett ar gammal) som gnaller och vill ga ut. Oppnar jag dorren och slapper ut honom blir han djupt olycklig nar jag stanger den och sjalv stannar inne i behagliga 25*C och later honom vara sjalv i den mindre behagliga temperaturen av 30+*C. Inga rottisar gar ut efter 12 pa dagen har ... och Malle pojken ar uttrakad. Mina fotter gor for ont for att jobba ordentligt med dem :arghh: men det ar nog dags for lite random helt onodig clicker traning.:cautious:
 
Nattar barn. Minstingen är lite orolig men verkar komma till ro så smått. Stora somnade på två röda :rofl:
Ska softa ett tag i soffan sen ska jag nog hålla tidig kväll.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trädgård & Växter Jag tänkte att istället för att skriva om balkonglådor i VGV är det dags för en ny balkongtråd. Jag struntade fullständigt i min...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
3 968
Kropp & Själ Jag har i snart 3 månader tränat på gymmet 2 dagar i veckan, mest styrketräning. Har väl blivit lite starkare och sådär och det är...
Svar
9
· Visningar
440
Fritid Jag behöver en ny hobby. Nått jag kan tillbringa alldeles för många timmar på Youtube med att lära mig kring och sen utöva praktiskt...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 872
Senast: Badger
·
Samhälle Jahapp. Hur tänker ni? Betala eller reklam? Jag känner mig kluven och vill helst strunta i allt ihop. Facebook har blivit riktigt kasst...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
6 483
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp