Bukefalos 28 år!

Vad tycker du bäst om att dansa?

Vilket tycker du bäst om att dansa?

  • Tryckare

    Röster: 3 100,0%
  • Gnuss

    Röster: 0 0,0%

  • Antal omröstningsdeltagare
    3
Jag dansade tryckare i Linköping för två år sedan. :D Ingen jätteliten ort.
Har inte varit ute till stängning sen dess, så jag vet inte om det fortfarande gäller. :)
 
Jag måste ju säga att det sistnämnda mest liknar något som är på väg till sängkammaren men visst finns det väl en charm med det också. Kanske högre mysfaktor? :P men jag föredrar att dansa själv eller med partner om det är något med mer drag i. Jag har tjatat ett par år på maken att vi ska ta en buggkurs men vi måste lösa barnpassning först.
Ja, det skulle man kunna säga, men jag tycker ändå att tryckaren verkasr mysigare.
Av dom två alternativen så skulle jag nog valt tryckare, gnuss verkar enligt google vara något tillägg i foxtrot som används för att få bättre koll på dansgolvet. Kändes lite väl nära för att användas på ett svettigt dansgolv i krogmiljö.
Ja, första gången jag hörde talas om det var när min farbror pratade om det. Han hade sett det när han själv var ute och tyckte att det såg riktigt konstigt ut. Tryckaren sägs vara en enklare variant av foxtrot.

Possibly Pethead
 
Jag dansade tryckare i Linköping för två år sedan. :D Ingen jätteliten ort.
Har inte varit ute till stängning sen dess, så jag vet inte om det fortfarande gäller. :)
Inte jag heller, men jag måste säga att jag tycker att det är så tråkigt att tryckarna bara kommer i slutet. Mot slutet av kvällen väntar man på det och om man inte får dansa med någon känns hela kvällen misslyckad eftersom man blir så besviken.

Possibly Pethead
 
Nu var det länge sedan som jag var ute och dansade, men när tryckarna kommer i slutet går folket hem! Det är verkligen riktigt tråkigt.

Possibly Pethead
Med en kompis som är dj vet jag att det är meningen :p då slipper man jaga ut folk, det sköter sig själv liksom.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Världsettan Jessica von Bredow-Werndl dansade runt med Dalera, snodde åt sig segern, en fet summa pengar och tog sedan första bästa plan...
Svar
0
· Visningar
155
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Världsettan Jessica von Bredow-Werndl dansade runt med Dalera, snodde åt sig segern, en fet summa pengar och tog sedan första bästa plan...
Svar
0
· Visningar
172
Senast: Gunnar
·
  • Omröstning
Mat Tänkte köpa en Paradis idag men kollade på baksidan och såg ca 2 praliner som jag gillar, resten var konstiga smakblandningar. Nån hade...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
5 896
Senast: Calmiche
·
  • Artikel
Hästnyheter Jessica von Bredow-Werndl och TSF Dalera BB fortsätter att toppa mästerskapet i Riesenbeck. De dansade hem EM-guldet i Grand Prix...
Svar
0
· Visningar
518
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp