Bukefalos 28 år!

Vad vill jag ha från Gekås?

cello

Trådstartare
Ja, som rubriken lyder..
Min svärmor ringde just och frågade. Jag var helt säker på att jag behövde hur mkt som helst typ, men nu kommer jag inte på något alls... Tips?? Från hästavdelningen främst.
 
Klädrullar för 6 kr/st, maskindiskmedel, rätt bra pris på bra ansiktskrämer... på hästavdelningen är det sällan tokfyndläge men de har rätt stort sortiment av EMINs produkter och hyfsade priser på täcken.
Klädsidan på hästavdelningen är helt ointressant för mig men jag rider i (stretch)jeans och det finns helt ok sådana till bra priser på ordinarie klädavdelningen.
 
Är du i behov av ridbyxor?? mina favvisar därifrån är starrider och Copperfield byxorna värda att lägga ner pengar på :))
 
HV polo tröjor köper jag alltid där! :) brukar köpa piké, tshirt och långärmat beroende på vad jag gillar och hittar i strl. De brukar även ha jackor osv från HV polo.
 

Liknande trådar

Hästhantering Ja, som rubriken lyder. HUR kan jag lära hästen att ta godis snällt? Jag har en häst som gärna tar godis med exakt hela munnen. Tänder...
2
Svar
26
· Visningar
2 323
Senast: mily
·
Skola & Jobb Precis som rubriken lyder: när får man gå upp en årskurs ( eller hoppa över en, om det blir bättre formulerat ). Just nu går jag i...
Svar
10
· Visningar
1 141
Senast: Sedna
·
Utrustning Hejsan! Jag har precis, idag, börjat rida vilket varit en dröm jag haft så länge jag kan minnas. Är så underbart glad! Min första...
2
Svar
24
· Visningar
1 995
Senast: valy
·
Skola & Jobb Jag ska på arbetsintervju imorgon förmiddag för en typ av administrativt jobb. Har inte varit nervös över det innan, men nu slog...
Svar
6
· Visningar
715
Senast: Flixon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp