Bukefalos 28 år!

Vad vill jag ha från Gekås?

cello

Trådstartare
Ja, som rubriken lyder..
Min svärmor ringde just och frågade. Jag var helt säker på att jag behövde hur mkt som helst typ, men nu kommer jag inte på något alls... Tips?? Från hästavdelningen främst.
 
Klädrullar för 6 kr/st, maskindiskmedel, rätt bra pris på bra ansiktskrämer... på hästavdelningen är det sällan tokfyndläge men de har rätt stort sortiment av EMINs produkter och hyfsade priser på täcken.
Klädsidan på hästavdelningen är helt ointressant för mig men jag rider i (stretch)jeans och det finns helt ok sådana till bra priser på ordinarie klädavdelningen.
 
Är du i behov av ridbyxor?? mina favvisar därifrån är starrider och Copperfield byxorna värda att lägga ner pengar på :))
 
HV polo tröjor köper jag alltid där! :) brukar köpa piké, tshirt och långärmat beroende på vad jag gillar och hittar i strl. De brukar även ha jackor osv från HV polo.
 

Liknande trådar

Hemmet Som rubriken säger - jag vill utöka räckvidden på mitt Wi-Fi, helst både inne i huset och så att det räcker ut till stallet. Har idag...
Svar
5
· Visningar
372
Senast: Monimaker
·
Juridik & Ekonomi Svårt med rubriken! Jag o sambon ska separera, vi bort fortf ihop och är fort mkt nära varandra. Vi ska sälja vår bostadsrätt radhus...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
6 848
Senast: Squie
·
Tjatter Vilken typ är ni på personalmöten? Den som pratar oavbrutet eller den mer tysta typen? Jag är mer den tysta typen och min chef tycker...
2
Svar
25
· Visningar
1 358
Senast: Mirre
·
Kropp & Själ Sambon och jag har varit ihop i 9 år idag. Jag väger mer än någonsin. Vi vill gärna fira, men helst utan mat. Ni som har följt mig vet...
2 3
Svar
57
· Visningar
2 485
Senast: SiZo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp