Bukefalos 28 år!

vadå chatten borta?

Sv: vadå chatten borta?

Då har jag också tur Gunnar!

Jag har comhem som leverantör, kopplar upp mig på "fast lina" eller trådlöst beroende på vilken dator jag använder.

Vill minnas att problemen alltid varit större från jobbet (speciellt nätter) men just nu är jag sjuk så huruvida det fungerar därifrån får jag återkomma om...
 
Sv: vadå chatten borta?

Jag tycker det är så skönt att chatten försvunnit, äntligen funkar det att scrolla rakt ner igen! :)
 
Sv: vadå chatten borta?

Jag tycker det är så skönt att chatten försvunnit, äntligen funkar det att scrolla rakt ner igen! :)

Plus en på det! Det var otroligt irriterande förut när man var tvungen att kolla var pekaren befann sig (och uppskattningsvis åtta gånger av tio flytta den) innan scrollning.
 
Sv: vadå chatten borta?

Men när den var där var det ju bara att trycka på pilen för att minimera den så att den sedan var "borta" för er tills ni tryckte på pilen igen? För mig var det så att den var osynlig då även om jag varit utloggad emellan tills jag valde att trycka på pilen igen.
 
Sv: vadå chatten borta?

Jo visst har du det!

Jag tyckte ert konstaterande var så löjligt att jag inte ens kommenterade det.

Det här forumet har massor av suveräna funktioner som ca 90% av användarna inte har en aning om. Bara för att ni inte sätter er in i hur forumet fungerar ;)

Trådverktyg t.ex (finns i listen längst upp i varje tråd) där man snabbt och lätt prenumererar på en tråd. Där kan man också snabbt få utskriftsvänlig version eller emaila tråden.
 
Sv: vadå chatten borta?

Jag har testat att klicka på pilen så chatten förvunnit, och javisst det har fungerat - tills nästa gång jag öppnat webbläsaren, då har den varit tillbaka igen. Kalla mig gärna lat (för det är jag) men jag ids inte klicka bort den varenda gång jag går in på ÄU, gnägg osv. Så ja, jag tycker faktiskt det är trevligt när chatten är borta från sidorna :)
 
Sv: vadå chatten borta?

Här har den då alltid varit borta men det kan bero på att jag har >kom ihåg mig< iklickat
 
Sv: vadå chatten borta?

För mig har det varit som för Tjöta, det har varit borta även mellan att webbläsaren varit nedstängd, tills jag klickat upp den igen. Kanske beroende på webbläsare, jag kör Chrome.
 

Liknande trådar

IT & mobiler På nyhetsmorgon i morse var det ett inslag om vett och etikett i gruppchattar. Nu var det rätt humoristiskt, men det fick mig att tänka...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 212
Senast: Sryoqwe
·
Kropp & Själ För 2 år sen (okt-21) opererade jag bort det mesta av en stor hjäntumör, den sitter lite illa till, så allt gick inte bort, den dödar...
Svar
15
· Visningar
924
Senast: Cattis_E
·
Foder & Strö Jag är orolig över min hästs luftvägar. Står inackorderad och min stallägare har i mina ögon bara fått tag i sämre kvalite på halm...
Svar
8
· Visningar
597
Senast: Freazer
·
Kropp & Själ Jag är ofta arg. För att jag inte orkar. Vad gör man? Lägger sig ner och skiter i precis allting? Blir det bättre då? Jag tvivlar. Då...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
6 099
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp