Bukefalos 28 år!

Vägskyltar?

T

tuffer

Är det någon som vet vem man ska kontakta om man vill ha en vägskylt uppsatt? Jag står i ett stall väldigt nära en väg och skulle vilja ha en sådan skylt som varnar för häst och ryttare.
är det någon som vet hur man går tillväga för att få en sådan skylt uppsatt?
 
Sv: Vägskyltar?

Det finns ju att köpa. Men jag vet däremot inte om i fall man får sätta upp skyltar hur som helst..
 
Sv: Vägskyltar?

Är det någon som vet vem man ska kontakta om man vill ha en vägskylt uppsatt? Jag står i ett stall väldigt nära en väg och skulle vilja ha en sådan skylt som varnar för häst och ryttare.
är det någon som vet hur man går tillväga för att få en sådan skylt uppsatt?

ringde vägverket dom satte upp utan problem
 
Sv: Vägskyltar?

Tack för svaren:)

var inne på vägverketshemsida, men blev inte så mkt klokare för det. men nu så ska jag ringa till dem och höra vad de säger.
 
Sv: Vägskyltar?

Lyxigt! Vi fick inte sätta upp nån sån skylt... :mad:

Och sätter man upp en utan tillstånd så får man böter...
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Håller på och spara ut till min naturliga hårfärg som är ca 30% vitt/grått och resten typ mörk cendré (ljusare på sommaren). Har låtit...
Svar
7
· Visningar
833
Senast: Praefatio
·
Anläggning En sak som jag tycker borde debatteras mer är utevistelse och hagar. Jag vet ett antal stall som fortfarande bara har typ fyra timmars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
8 712
Senast: Linda_A
·
Anläggning Jag har de superbekvämt att ha hästen utanför min dörr, hyr en lägenhet på en liten hästgård med stall. Det är min häst och stallägarens...
Svar
19
· Visningar
2 138
Senast: Smurfoff
·
Hästmänniskan Så, nu har jag gjort det! Bokat in mig på privatlektioner, börjar den 29/1. Känns pirrigt... Men som jag längtar, jag har längtat i...
Svar
19
· Visningar
1 822
Senast: Solstig
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp