Välkomstskyltar :)

strawberrysylt

Trådstartare
Har ni någon? Hur ser den ut?

Min ser ut såhär, just nu med tilläggsskylten nedanför :p

Funderar över hur vår nya kan se ut :)
 

Bifogade filer

  • 20230918_135532.jpg
    20230918_135532.jpg
    281,6 KB · Visningar: 327
Jag har aldrig haft nån välkommen-skylt.
Skulle jag mot förmodan skaffa en så skulle den absolut inte vara hemmagjord så det inte liknade en barnteckning. Vilket det ofelbart skulle göra om jag skulle pyssla ihop en.

Jag skulle beställa nåt tjusigt i emalj eller mässing.

Häromkring är det vanligt med gårdsskyltar. Svart metallskylt på stolpe. Det skulle jag hellre ha än en välkommen-skylt.
Jag förutsätter att folk fattar att de är välkomna :D
 
Jag har aldrig haft nån välkommen-skylt.
Skulle jag mot förmodan skaffa en så skulle den absolut inte vara hemmagjord så det inte liknade en barnteckning. Vilket det ofelbart skulle göra om jag skulle pyssla ihop en.

Jag skulle beställa nåt tjusigt i emalj eller mässing.

Häromkring är det vanligt med gårdsskyltar. Svart metallskylt på stolpe. Det skulle jag hellre ha än en välkommen-skylt.
Jag förutsätter att folk fattar att de är välkomna :D

Haha, ja min är ju i högsta grad hemmagjord! Men det är kul när de speglar personen/personerna tycker jag :)

Kul att det ramlar in några skyltar, kul att se!
 
Jag har aldrig tänkt tanken att ha en Välkommen-skylt. Just för att alla som kan se den inte är välkomna i mitt hem. Men det är fint när butiker och liknande har det.
 
Jag har aldrig tänkt tanken att ha en Välkommen-skylt. Just för att alla som kan se den inte är välkomna i mitt hem. Men det är fint när butiker och liknande har det.

Hmm, fast bara för att man har en skylt behöver man ju inte släppa in folk :p men förstår hur du menar :)
 
Har ni någon? Hur ser den ut?

Min ser ut såhär, just nu med tilläggsskylten nedanför :p

Funderar över hur vår nya kan se ut :)
Haha, måste bara fråga - varför har ni det urrivna pappret på dörren? Bygger du om på riktigt? Och kan du inte bara förklara det för ev. gäst? Eller är det nåt skämt? 😄
 
Jag har en liten tra skylt som ibland sitter uppe vid dorren dar det star, Välkommen. Den ar malad i "Dala stil" och ar Dala bla med nagra blommor runt.
Den ar for "sot" egentligen for min stil, men jag gillar att ha grejor med Å, Ä, och Ö da det ju inte finns har. :D
 
Skulle jag ha en skylt skulle det bli något liknande denna.
Visa bifogad fil 128326
Jag har ingen skylt med varken välkommen eller inte välkommen, däremot 160 hög grind med haspar som är svåra att se/komma åt och tre hyfsat stora hundar innanför grindarna. De flesta fattar att jag vill att de ska stanna utanför grinden ;) Inga besök av försäljare eller liknande sedan staketet och grindarna kom på plats :p
 

Liknande trådar

Tjatter Blev inspirerad av en annan tråd och undrar hur era förlovnings- och vigselringar ser ut? Min ring ser ut såhär. Det är vitt guld och...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 354
Senast: pajaztar
·
Samhälle Ni vet den funktionen där man antingen kan se om någon är grön, hur länge sen de var aktiva? Nyligen tycker jag det har förändrats och...
Svar
8
· Visningar
727
Senast: _Elly_
·
Tjatter Jag handlar ju via ICA online med hemkörning en gång i månaden och där emellan blir det två olika Hemköp, Lidl eller en annan ICA. Jag...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
3 400
Senast: Enya
·
Trädgård & Växter Jag har ett fritidshus där jag i nuläget har pelargoner. På sommaren står de ute eller i fönstren, på vintern står de i ett fönster utan...
Svar
13
· Visningar
583
Senast: Luff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp