Bukefalos 28 år!

Västmanlänningar!

Noteca

Trådstartare
Hej alla!
Jag undrar om det finn någon här som håller till i Västmanland? Främst Västerås-Hallsta-Sura-
Köping? Jag är ff relativt ny i westernvärlden(3år) och ensam i min gren bland mina hästvänner. Söker därför nya bekantskaper att kanske träna med vid tillfällen, att hänga på clinics med eller bara bubbla häst med! :-) Så finns någon därute?
 
Hej. Vad trevligt. Kanske lite långt men jag bor i enköping :-) har två paintar ridit och tävlat western i snart 10 år. :-) främsta inriktningen för mig är pleasure och trail :-)
 
Hej! Kul med svar! Nädå, Enköping är väl helt ok det med! Lite långt är det väl då jag bor mellan surahammar och Hallstahammar på landet, men inget är omöjligt! :-D Kanske skulle sammanstråla alla tre nångång?? :-)
 
YES_quarterhorses, tillhör du nån wrasklubb där eller kör du bara aqha och liknande? Är det Strängnäs som är närmast?
Noteca bra idé! Vi får koka ihop nåt. :-)
 
Jannice Ja! Just det! Vi har ju "pratats vid" via newbies på facebook! Dej skulle jag också vilja träffa! :-) Vilken sida om Köping håller du till på? Jag bor mellan Hallstahammar och Surahammar
 
hm svår fråga jag hör till WRU men det var ca 7 år sedan jag var på någon av deras tävlingar, ibland kan jag gå på deras träningar för att det är skoj. Men annars är det mest SQHA, SPHA och NSBA som jag åker på:) det blir nog en gång i månaden från april-november som jag åker ner till skara, Axevalla, bökeberg, hamar, Köpenhamn mm. :)
 
Jag bor utanför Arboga, och i Arboga finns föreningen Arbogakuskarna. I den finns en westerngrupp! Finns hemsida och på FB. Sen finns salaortens westernförening också!
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
7 402
Skola & Jobb Bara känner att jag måste posta detta. Det är ett brev jag skrivit till min gamla högstadieskola. Det är inte klart formuleringsmässigt...
Svar
7
· Visningar
3 446
Gravid - 1år Hej! Undrar om ni har tips till mig vad jag kan göra. Jag är gravid ( vecka 10) och är så fruktansvärt trött och orkeslös, vet att det...
Svar
11
· Visningar
1 222
Senast: cirkus
·
Anläggning Hej. Ny här på forumet. Har en fråga som jag tror är väldigt vanlig bland hästägare men ställer den för söker uppdaterade svar. Min...
Svar
9
· Visningar
4 155
Senast: skogaliten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp