Bukefalos 28 år!

Vagnhysteri

Sv: Vagnhysteri

Oh ja. En del kilon tyngre.
Teutonian ska ju vara en lättviktare på mellan 10 och 13 kg, Brion är väl troligtvis tyngre.

Jobbigare i backar. Men den är tålig så det inte är klokt. Det den klarar av skulle aldrig Teutonian klara.
 
Sv: Vagnhysteri

ICA här vi handlar har kundvagnar med "bilbarnstol" och dessutom själv utcheckning :bow:

Vi kommer också köpa ny vagn snart, vill ha en liten vagn som man lätt kan släpa med sig på semestern, brion vi har tar ju upp hela skuffen i våran bil!


Jag tycker alla 3hjuingar jag känt på har vart ostadiga i jämförelse med våran vagn vi har nu, men det kanske bara är jag som "kör våldsamt" istället för att sakta skrida fram genom affärerna och vara en såndär super het inne mamma :rofl:
 
Sv: Vagnhysteri

1725013431.jpg


Ungefär sådär ser den ut. Kanske inte exakt samma mönster, men skulle tro det är samma årsmodell eller nära.

90 talet tror jag iallafall.

Ful som stryk.

7172733443.jpg

Den vi använder mest. (inte vår på bilden, men teutonia rocky techno heter den. inte samma hjul)
 
Senast ändrad:
Sv: Vagnhysteri

Det var väl inget fel på dom. Våran var mörkblå, hittar ingen bild tyvärr.
 
Sv: Vagnhysteri

Inte våra på bilderna, men dem liknar dem. Fast teutonian har inget grönt på insidan, utan det står tiger (nalle puh) och har inte samma väska eller "fälgar". Det ser mera ut som ekrar. Jag vet inte vilken årsmodell, men dom hade haft den i 2-3 år (sa säljarn) och vi köpte den detta året.

Brion hade ett annorlundare mönster bara. Samma däck, storlek, varukorg osv.
 
Sv: Vagnhysteri

Nja, snygg vette katten. Men jag var för snål för att lägga 7 tusen på en vagn som vi skulle ha i 6 månader. Vi räknade inte med att dottern skulle komma så snabbt. Den vi andvände mest var tvillingvagnen. ven det var en Emmaljunga. Men mycket modernare. Tror det var 97 års modell på den.
 
Sv: Vagnhysteri

Man får ju en vagn som är utplockad 5-6 månader tidigare för halva priset, om inte till och med mindre :crazy: Helt galet! Vi slog till på det ;)
 
Sv: Vagnhysteri

Exakt! En sådan vagn ska jag ha bara för att finshoppa lite! Inge raj raj!

Jag får inte in hunden i skuffen när vår vagn är där i :crazy:
 
Sv: Vagnhysteri

Jag får inte in nått! Bara för sambon ska ha baslådan där och vägrar plocka ur den.

och jag blir galen på den här tråden, läser "Varghysteri" sen undrar jag vad världskrig (taggar) har med tråden att göra ;)
 
Sv: Vagnhysteri

*kl*
Det finns inga snygga barnvagnar överhuvudtaget. Det är ett fult redskap sas :D
Jag kommer bara att gå efter funktion. Hittills leder buggaboo för mina behov.

Och jag kommer att vara utan namnskylt och bebiströja :angel:
 
Sv: Vagnhysteri

Vi är för snåla och för "fattiga" för att lägga så mycket på en vagn. Den förste fick vi gratis och den andre köpte vi för 500 och vi fick den lagad gratis. (säljarn sa inte att det var massa fel på den och jag märkte inget).

Farsan köpte en extra paraply sulky för 150 spänn. Väldigt användbar när man ska åka buss.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp