Bukefalos 28 år!

astronaut

Trådstartare
Nu ska våran Duki, eller ja; Duke Vom Deipen Brook som hans hela riktiga namn är, para sig med en tik och få en sista kull.

Sen så ska han ställas ut, i Norge. :D

Champion som han är :) :)
 
Sv: valpar!

Så spännande! Sätt gärna in bilder sedan, så vi får se små vita bäbisar sedan. Har nog aldrig sett westibäbisar. :D
 
Sv: valpar!

skulle gärna vilja, men duke har gått via en kennel (duke ägs av en kennelägare i borås, men ville ej ha han där p.g.a att alla sitter i en bur). men kan försöka be han ta några kort =) . men det kan dröja, han har nog ej haft sitt roliga än :p
 

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har tidigare skrivit och funderat om att skaffa hund. Nu har jag läst på om några raser som intresserat mig och tror jag hittat en...
7 8 9
Svar
160
· Visningar
7 821
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund Hej alla! (Längre inlägg) Jag har i många år längtat efter en hund men har pga omständigheter inte haft den möjligheten förrän ett år...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
6 170
Senast: Mabuse
·
Övr. Hund Vet inte riktigt vad jag vill med detta långa inlägg, för ingen annan kan ju veta, men det kanske hjälper att sortera ut mig själv genom...
2
Svar
21
· Visningar
3 365
Senast: geting
·
Hundavel & Ras Jag har fött upp en hund som jag först sålde som valp men som jag köpte tillbaka för en månad sedan då äg var sjuk. Han är 20 månader...
10 11 12
Svar
237
· Visningar
15 340
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Gräs i näshålan?
  • Annonsera mera hundar 2
  • Forl kostnad?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp