Bukefalos 28 år!

Sv: Valpkull

dsc_0186.jpg

dsc_0160.jpg


Lite kassa bilder, fler finns för den som är nyfiken och letar lite ;)
 
Sv: Valpkull

Nu börjar jag bli lite nervös! Min tik är på dygn 60 idag, och tempen på fm var 36,5 nu är den 36,6. Tycker att hon visat tecken idag, men jag kanske hittar eftersom jag letar? När vi va ute gick hon o småkissade, stod och skakade samtidigt som hon flämtade och nån gång stod hon o sparkade bak med bakbenet också.. Bäddat mer i soffan idag också än vad hon gjort innan. Nu ligger hon och sover.
Kan jag vänta mig valpning inatt? :o

Hoppas nån är här och kan säga några ord iaf, både min o tikens första kull! :)
 
Sv: Valpkull

Spännande tråd! Min tik, en australian shepherd, har 2 1/2 vecka kvar nu (18 feb). Hon börjar bli rund om magen och är HUNGRIG. Ska bli så spännande att se vad det blir.
 
Sv: Valpkull

Ev. valpbilder härifrån får du vänta några veckor till på dock, då tiken ganska nyligt blivit parad ;)
 
Sv: Valpkull

*kl*
Vilka härliga valpar i tråden :love:

Min jaktgolden Gimmie parades för 3 veckor sedan, så nu hoppas vi på ett gäng helsyskon till min Speed och Lilljessicahs Iver:)
18jan2010_gimmie_star.jpg
 
Sv: Valpkull

Nu har min Esther fått sju stycken valpar!!! Föddes natten mellan 1-2/2 första kom ut 22.50 den sista 06.15! Phu! Nu har matte knappt sovit sen dess, det blev en efterbörd kvar så vi var till vet och fick sammandragande, inatt som var fick hon feber! Iväg till vet igen och fick antibiotika också. Nu ikväll börjar hon bli sig själv igen och hon är en sådan duktig mamma! Trots 40 graders feber skulle hon pyssla om de små! :)

Här finns bilder, tror att det ska gå att bläddra: http://www.facebook.com/photo.php?pid=3554556&l=cbc4888645&id=635768785
 
Sv: Valpkull

jag kunde inte bläddra, bara se en bild, fast kansek jag som är otekninsk... söta var de iaf! vad är det för några, små labradorer??
 
Sv: Valpkull

*kl*
Nu har jag parat Leia så förhoppningsvis blir det små dvärschnauzervalpar här till påsk :)
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag håller på att leta valp (och har så gjort ganska länge). Ett problem är att jag inte kan bestämma mig för ras. Jag tittar både på...
Svar
16
· Visningar
2 263
Senast: Ajda
·
Hundavel & Ras Hej allesammans. Vill bara höra vad ni tror då jag ligger sömnlös just nu och tänker på detta 😂 Och bara för att tillägga så jag...
Svar
14
· Visningar
2 368
Senast: AraSlei
·
Hundavel & Ras Jag har fött upp en hund som jag först sålde som valp men som jag köpte tillbaka för en månad sedan då äg var sjuk. Han är 20 månader...
10 11 12
Svar
237
· Visningar
15 196
Senast: Migo
·
Övr. Hund Jag kom att tänka på min allra första hund hon var 1 år när jag köpte henne och jag var 19 år och det var den mest fantastiska tiden i...
2
Svar
33
· Visningar
2 815
Senast: Linda_A
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp