Bukefalos 28 år!

vanvårdade hästar

Polisen har fixat det nu ringt till miljö och hälso grejen och skall åka dit med veterinär men han sa själv att det inte var ok med hästarna och hoppades vi kunde hjälpa honom :) så förhoppningsvis så kommer det upp denna veckan :bump:
 
braigt :)
jag går en utbildning där jag kommer bli miljö- o hälsoskyddsinspektör..sedan ska jag tillämpa med djurskydd.
så ja ska bli djurskyddsinspektör....någon gång om tre år ungefär.
lång utbildning...
men man får göra bra saker sen..det finns hopp ;)
 
:bump: ah vad bra att det finns sådana som dig som kan hjälpa alla djur som inte har det bra :(
 
Polisen har tagit tag i det hela och fått dit alla som behövdes och alla var enns om att det inte var ok. Hoppas bara de tar hästarna :crazy:
 

Liknande trådar

Hästvård Min häst är född 2005 och är alltså 19 år. Jag har haft henne i 9 år. Hon kommer från Irland med okänd historia och har haft en del...
Svar
1
· Visningar
482
Senast: Sirap
·
Hästvård Hej! För att göra historian kort så har jag haft mitt sto utlånad på foder i ca 2,5 år till en tjej som tagit föl på mitt sto. Jag har...
Svar
11
· Visningar
1 320
Senast: nexxa
·
Hundhälsa Hej Min valp på 12 veckor som har varit någorlunda rumsren (ca 0-4 olyckor om dagen), säger alltid till eller så ser man när han behöver...
Svar
4
· Visningar
783
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 324

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Pall till hög säng?
  • Kastrera ja eller nej

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp