Bukefalos 28 år!

Var har ni köpt era klubbjackor?

G

glittertuss

Vi har planerat att beställa jackor till vårat allsvenska lag innan starten går i april. Har kollat runt på lite sidor men inte hittat ngn jag fastnat för till 100%.

Är ute efter en jacka (gärna svart/marin el. likn.) i kortare modell (typ snug jackorna, men en annan prisklass :smirk:). Ska även brodera på dem på ryggen och ev. fram på bröstet.

Vart har eran klubb köpt lagjackor/västar? Bra?
Snabba leveranser?
 
På min klubb har lagen den klarblå korta jackan från Börjes, (kopia på whitaker-jackan), kostar 300 kr. Broderat klubbloggan på ryggen o ryttarens namn på bröstet.

O i mitt stall har vi samma jacka fast den röda :) Där är det broderat stallnamnet på ryggen o ens eget namn på bröstet.

Faktiskt en superbra jacka till det priset! Jag har Equilines jacka (samma typ av jacka fast den kostar ca 1400 kr) o jag tkr nog Börjes jacka är bättre.

Fast den är ju för varm att ha på senvåren/sommaren, det är varmt fleecefoder på insidan.
 
vet inte riktigt var dom är köpta, men det är MH jackor. jättesköna, fleece på insidan(vändbar). Klubbens namn på ryggen. lite för varma att ha när det blir varmare.
 
Vi i Taure köpte våra jackor från Lillhästen i Stav.
Jackorna beställde vi i rött, blått eller svart och broderade våran logo på ryggen och namn på bröstet. Tyvärr har vi inte några bilder upp på våra jackor, men de är skitsnygga och bekväma!
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp