Var hitta föreläsningar och dyl.?

L

Laban

Hallå,

Är intresserad av att hitta föreläsningar i Sverige om hästar. Gärna beteendevetenskapliga. Har letat länkar men hittar inget. Har ni några förslag? Är inte helt hundra på vad de kallas men vanliga evenemang/föreläsningar där någon kunnig berättar och visar för publik. Rent underhållningsvärde alltså, inte studerande.

Tack på förhand!
 
Sv: Var hitta föreläsningar och dyl.?

Hej!
Sök på kombinationer av följande ord så hittar du:
clinic - häst - hästar - beteende - kommunikation - etologi

Sådana events/föreläsningar är ofta sponsrade av ridsportförbundet, SISU, försäkringsbolag m m, så du kan också söka på sådana sidor.

Du kan också söka på annonser här.
 
Sv: Var hitta föreläsningar och dyl.?

Hej Ponnytant,

Perfekt! Tack så jätte mycket. Hade ingen aning om att det hette clinic, men nu har jag bokat in oss för en!

Stort tack, hade inte hittat det själv. :bow:
 

Liknande trådar

Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 734
Senast: fejko
·
Hundhälsa ...som vår hund? "Kort" sammamfattning: Åker in med hunden till djursjukhuset och det visar sig vara akut livmoderinflammation och...
Svar
0
· Visningar
679
Senast: JosephineR
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
22 318
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
32 892
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Senast tagna bilden XV
  • Sojasås + katter

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp