Bukefalos 28 år!

Var kastrerade ni er honkatt ock vad kostade det?

L

LillaSmilla

Hej! Jag ska kastera min honkatt som nu blivit 6 månader, men kan inte bestämma mig vart... Vetrinärer är ju såå dåliga på att skriva ut prisuppgifter (om de enns har en hemsida!) Bor i Skaraborg och undrar om någon har erfarenheter av någon särskild station och vad det kostade+ id-märkning?
 
Sv: Var kastrerade ni er honkatt ock vad kostade det?

Om du bor nära Vara så är de billigast iallafall av alla de jag har varit hos.
 
Sv: Var kastrerade ni er honkatt ock vad kostade det?

Nej det är inte så långt, har kollat skara och där kostade det 850:- kommer du otäta va de tog i vara? Ingår id-märkning där?
 
Sv: Var kastrerade ni er honkatt ock vad kostade det?

Det var ett tag sedan jag var där och kastrerade så jag har inga färska siffror. Id-märkning ingår ju om du ber om det.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
7 430
Senast: tuaphua
·
Katthälsa Hej, För några månader sedan hämtade jag hem två katter som nu är 1,5 och 2 år gamla och sades vara turkiska angorakatter (syskon från...
2
Svar
23
· Visningar
3 273
Senast: Devinie
·
Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
8
· Visningar
4 449
Senast: Jamtland
·
Hundhälsa Hej! Skriver här för att höra om någon varit med om något liknande. Brukar ju finnas klokt folk här inne som kanske har erfarenhet om...
Svar
13
· Visningar
4 715
Senast: Dopy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • WE-tråden
  • Ridskoleryttare
  • Tungband

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp