Varför alla dessa asiatiska annonser??

bettysmatte

Trådstartare
Detta är bara ett exempel av många underde senaste ca två veckorna. Kom upp för mig alldeles nyss... O_o Undrar varför??
Screenshot_20230426_184542_Chrome.jpg
 
Jag har inte fått några sådana men på annat håll på nätet får jag annonser på finska. Nej jag kan inte finska och har aldrig varit i Finland utan bara på Åland för sisådär 30 år sedan.
 
Jag har inte fått några sådana men på annat håll på nätet får jag annonser på finska. Nej jag kan inte finska och har aldrig varit i Finland utan bara på Åland för sisådär 30 år sedan.
Och jag har absolut ingen som helst asiatisk koppling, så det är rätt mysko... :confused: Men det är ju i alla fall bättre än de där äckliga annonserna om saker som ska komma ut ur fötterna, och liknande.... :D Jag har faktiskt också sett några finska annonser på buke, men jag tror att de har ersatts av de asiatiska nu...
 
Jag har fått på något som ser ut som estniska. Har inte varit där på över tio år.
 
Även jag har fått annonser på annat språk, mest finska tror jag. Jag vet inte varför, möjligen för att jag varit in på några finska medier, med svensk text.
Jag kan troligen inte göra så mycket åt det så vi får nog leva med det tills google inte tycker det är lämpligt längre.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Varför har jag helt plötsligt asiatiska Google-annonser? Jag har rensat webbplatsdata och cookies men jag får ändå bara dessa skumma...
Svar
12
· Visningar
742
Senast: tornblomma
·
Hundhälsa Hej. Min hund äter brit care sen han kom hem för 6 månader sen och magen mår bra, avföringen är lagom fast och fin men han bajsar ca...
Svar
7
· Visningar
482
Senast: Hellhound
·
Skola & Jobb Själv har jag sökt två olika kurser för att jobba med skrivprojekt. Sen har jag sökt en kurs om brödbakets kemi . Alla är på distans...
2
Svar
26
· Visningar
764
Hundhälsa Har en unghund på snart ett år som jag tyckt haft stabil och bra mentalitet. Van med barn, lek och lite högljutt. Visserligen tränat men...
Svar
2
· Visningar
417
Senast: Harrysen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp