Bukefalos 28 år!

Varför får man inte länka till öppna FB album?

suzy_cointreau

Trådstartare
Kan någon förklara varför man inte får länka in bilder från ett öppet Facebook album när man får länka in bilder från andra öppna album som tex Photobucket eller Picasa? Vad är skillnaden?

//Susanne
 
Sv: Varför får man inte länka till öppna FB album?

Normalt sett skall det inte vara några problem att länka till bilder, dock skall det vara länkar till bilderna och inte länkar till webbsidor med bilder på. Webbsidor kan man länka till om det inte är reklam (eller ett försök att driva trafik till egen sida) och är en fördjupning av det man skrivit om i ett inlägg.
 

Liknande trådar

IT & mobiler När jag trycker på FB-appen på min IPhone får jag bara upp den här bilden som brukar komma först innan Facebook öppnas. Men inget mer...
Svar
8
· Visningar
600
Senast: tuaphua
·
Relationer Har hamnat i en ny och emotionellt lite svår situation. Undrar ifall det är nån här som varit med om nåt liknande och hur det...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 679
Senast: verser
·
Relationer Hej! En situation som känns som ett svek för mig men som jag måste få hjälp med att reda ut annars känns det som att vår relation är...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
9 254
Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
6 695
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • GVFÖ 2024
  • Vad gör vi? Del CXCVII
  • Att reda upp livet

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp