Bukefalos 28 år!

Varför inte rullgardin?

Sv: Varför inte rullgardin?

Jag har samma modell som TS och på mitt är det ett trappsteg man står på för att nå snöret. Jag är bara 155 cm lång och det funkar fint för mig. Men det finns ju inte trappsteg på alla släp med rullgardin.
Trappsteget är alltså på rampen under regskylten.
 
Sv: Varför inte rullgardin?

Smart sånt borde det vara på alla släp, oavsett lucka. Jag har hård lucka, kan få upp den utan att stå på något men det är fasiken så mkt enklare med en liten pall. Eller om man haft ett trappsteg. Jag är 158.
 
Sv: Varför inte rullgardin?

Mitt böckman från 99 har ett sånt trappsteg, hård lucka. Smått omöjligt att få upp den utan att stå på trappsteget.
 
Sv: Varför inte rullgardin?

Min man har gjort snöre till mig i perfekt längd. Snor det ett varv när presenningen är nere så inte tyngden kan slå mot luckan.
 
Sv: Varför inte rullgardin?

KL

Ni som har rullgardin på era trailers. Någon som hämtar hö med trailern?

I sådant fall - håller rullgardinen emot när det trycker på med höbalar?

/Lizzie - som kör hö i sin trailer.
 

Liknande trådar

Samhälle Idag fick jag mig en tankeställare och jag känner att jag behöver få gnälla av mig lite. Jag var ute och åkte min första långtur...
4 5 6
Svar
103
· Visningar
6 198
Senast: Lycan
·
Utrustning Äntligen ska jag byta ut mitt gamla Boj släp mot ett nyare och fräschare! Men som alltid så finns den stora frågan, vad ska man välja...
Svar
9
· Visningar
1 911
Senast: fio
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok När jag jobbade med att stärka min självmedkänsla så var det vissa saker som fick mig att titta tillbaks på min barndom. Annars har jag...
Svar
12
· Visningar
2 146
Senast: cassiopeja
·
Relationer Skapade nytt nick då jag känner att jag behöver prata av mig och få lite mer stöd utifrån av den här situationen.. Har varit med en man...
2
Svar
22
· Visningar
2 324
Senast: Puffen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Kattbilder #9
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp