Bukefalos 28 år!

Varför syns inte min visningbild i mina inlägg??

L

Levis123

Hej!!

som rubriken lyder. Varför syns inte min visningbild i mina inlägg?? Har testat olika bilder och även raderat och lagt in dom igen men funkar inte:confused: Ska man göra någon inställning elr något??

Stort tack på förhand för era svar!!
 
Sv: Varför syns inte min visningbild i mina inlägg??

Om du går in på Kontrollpanel är Inställningar & val och underrubriken Redigera avatar. Du verkar ha laddat upp en profilbild, inte samma sak :)
 
Sv: Varför syns inte min visningbild i mina inlägg??

haha jaha :laugh: okeej det förståd jag inte att det var skilldnad haha men nu förstår jag!! Stort tack!!!
 

Liknande trådar

Avel Hej!! Jag behöver er hjälp. Det är mitt första år i avel och jag känner att jag har noll koll men många här verkar ha stenkoll. Jag...
Svar
1
· Visningar
346
Senast: Shaggy
·
Foder & Strö Hej, har en häst som är lite dålig i magen från och till. Har gett henne proferm men nu när det börjar ta slut hade jag tänkt köpa in...
Svar
5
· Visningar
767
Senast: lillan222
·
Hästhantering Hej, jag har en unghäst som nyligen blivit inriden och det har verkligen gått jättebra, vi har haft hjälp av en underbar tjej som...
Svar
13
· Visningar
1 488
Senast: MiniLi
·
Foder & Strö Hej! Efter en tid i sjukhage har min häst tyvärr tappat en del i hull (varit lite stressad och då ätit dåligt) och behöver få upp henne...
Svar
12
· Visningar
815
Senast: Anna-Bella
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp