Bukefalos 28 år!

SnowY

Trådstartare
Ni måste väl skoja med att ta bort min frågan på grund av en link, herregud!! Vad håller ni på med? Det finns reklam över hela sidan och jag vill fråga något som inte ens har att göra med dessa linkar och ni ta bort det utan att ha en bra anledning??
 
Om länken du la i din Ts var reklam så tas tråden bort. Du har själv ansvar för att läsa igenom de regler som finns och att följa dem. De är inte svåra att förstå.

Reklamen som finns på sidan är det som finansierar bukefalos. Det är stor skillnad på betalda reklamplatser och att någon lägger in en länk till ett företag som inte har betalat för att få sin reklam på buke.
 

Liknande trådar

Hundträning Hej. Jag har en mittelspitz hane på 2år. Har ett problem att han är så misstänksam emot mig och nu har han börjat totalvägra att klippa...
Svar
15
· Visningar
762
Senast: Josefineeee
·
Dressyr Frågan ser ni ovan: Om du fick skapa ett dressyrprogram, hur skulle det se ut? Vore roligt om ni skulle skriva några generella krav ni...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
4 798
Senast: Habina
·
Kläder & Bli fin Vill börja med att säga att jag kommer inte handla från Shein. Var och en gör som den vill men det är inte syftet med tråden. Dock får...
Svar
15
· Visningar
1 114
Senast: Blyger
·
Skola & Jobb Min läkare på företagshälsovården har tabbat sig och skrivit saker i mitt senaste sjukintyg som jag absolut inte vill att min...
Svar
9
· Visningar
913
Senast: cambodia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppfödare som slutat svara
  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp