Bukefalos 28 år!

Vårföräldrar 2017 del 8

Status
Stängd för vidare inlägg.
O har varit helt galen idag, fullt ös sen kl 6 i morse. Kryper, klättrar, tjattrar. Men det är kul även om jag är helt död nu. Tand nr 2 har äntligen visat sig också, den här varit seeeeeeeg. Han har provtuggat på bröstet med den idag också. :meh:

Var hos ortopedtekniska i morse och har fått en ortros till ryggen, knäortoserna kommer nästa vecka. Det var så skönt när jag fick på mig dom, man riktigt kände hur kroppen slappade av så nu hoppas jag att jag kan ta ännu längre promenader. :up:
 
Barnens farmor och jag står väldigt långt ifrån varandra när det kommer till jämställdhet men när stora barnet kommer och säger "farmor säger att jag inte behöver lära mig tvätta för att jag är kille" så har kärringen passerat gränsen :rage:. Hon kan sitta i sin hörna men kom inte och berätta för barn en vad som ska göras och icke beroende på kön. :banghead:
 
Barnens farmor och jag står väldigt långt ifrån varandra när det kommer till jämställdhet men när stora barnet kommer och säger "farmor säger att jag inte behöver lära mig tvätta för att jag är kille" så har kärringen passerat gränsen :rage:. Hon kan sitta i sin hörna men kom inte och berätta för barn en vad som ska göras och icke beroende på kön. :banghead:
Jävlar sicket samtal jag hade haft med den kvinnan! Det var nog det dummaste jag hört på bra länge.
 
Hur sover era småttingar?
Flisan sover nästan alltid såhär med benen :rofl:
20180129_224748.jpg
 
Cornelis blev sjuk igår med feber och snor, inte avis på att ha två sjuka barn :(

Hua. Hoppas han kryar på sig. Jag lämnade över barnen till sambon och gick ut med ena hästen, efter 500 meter känner jag hur det bränner i bröstet så nu är det nog bara att vänta in min egen förkylning...
 
Fröken har 39 graders feber men är ändå på väldigt bra humör. Har precis lagt henne i vagnen för fm sovande. Tror mig kunna skymta två tänder genom tandköttet på nederkäken så funderar på om det kan vara det, men brukar dem bli dåliga i magen då med? Kommer inte ihåg hur det var för stora tösen
 
Gnäll gnäll gnäll igen. Har lyckats få honom att somna i sele till sist. Vill vara nära nära men ändå inte, måste vara total konflikt i hjärnan, stackarn.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Ska göra årets tråkigaste inköp, en ny toalett! Men jag blev osäker på om man får med allt man behöver när man köper toalett eller ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 878
Senast: orkide
·
Övr. Hund Jag är trött på att behöva snurra runt min egen axel för att det helt enkelt inte finns plats för mer. Idag har vi en 180 cm bred säng...
2
Svar
32
· Visningar
2 059
Senast: SiZo
·
Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 483
Senast: Blyger
·
  • Låst
Fordon Vad gör man när bilen rasar och kollektivtrafiken är för dålig och man måste ha en bil för att ta sig någonstans? Kan ju ibland ta en...
11 12 13
Svar
249
· Visningar
12 426
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp