trevligtjej86

Trådstartare
Hej!!

Tänkte bara berätta att jag sett en varg idag. Det va riktigt häftigt han sprang över vägen när vi skulle köra förbi, å först trodde vi de va en räv men han stanna i vägkanten å titta på oss å då såg vi att de va en varg..

Har hört att man ska ringa "någon" när man sett en varg strosa omkring men kommer inte ihåg vart?


*Så ni som bor i Dingle trakten får hålla ögonen öppna om ni har djur som springer ute!!!!
 
Sv: Varg!!

Ja de va riktigt häftigt faktiskt... De e inte precis varje dag man stöter på en vild varg...


Volvo: Jag har tagit mig in på dden sidan å skrivit upp allt jag vet...
 
Sv: Varg!!

Vad häftigt att få se en varg "på riktigt", dvs inte i en djurpark.

Jag har alltid funderat på varför man ska anmäla om man sett ett sånt djur. Då kommer ju ofta massa folk som ska kolla, är det inte bättre djuret får vara ifred? Eller är det bara jag som tänker så?
 

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 277
Senast: Snurrfian
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
22 348
  • Artikel
Dagbok Nej, jag tycker inte att det är särskilt ensamt när man bor mitt i spenaten bland vilddjuren… I början av sommaren hade jag ett...
Svar
3
· Visningar
731
Senast: cassiopeja
·
  • Artikel
Dagbok Utanför mitt hus så vistas regelbundet en kattuggla. Och ingen som har en egen kattuggla behöver nånsin en väckarklocka! 😄 (Det enda...
Svar
0
· Visningar
860
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp