Bukefalos 28 år!

Vart hitta lokala tävlingar?

Ramona

Trådstartare
Vart hittar man de lokala tävlingarna? Går man inte på www.ridsport.se står det att man ska kolla de lokala hemsidorna. Men när man är på de lokala hemsidorna kan man inte kolla alla tävlingar i regionen, utan bara klubb för klubb.
Det måste väl finnas ett enklare sätt?
 
Sv: Vart hitta lokala tävlingar?

Antingen tävlingsterminen och välj LOKAL eller distriktens tävlingstermin.Lycka till
 
Sv: Vart hitta lokala tävlingar?

Aha! Det fanns en där också. Dumt att de på förstasidan rekommenderar att besöka regionens klubbars egna hemsidor.

Tack! :bow:
 
Sv: Vart hitta lokala tävlingar?

En fråga till:
Finns det regionala tävlingar med LC? Det är givetvis ponny jag menar.
 
Sv: Vart hitta lokala tävlingar?

Dom har lagt dit det nyligen! Såg det själv igår, har inte alltid funnits så dom har nog inte ändrat där än.
 
Sv: Vart hitta lokala tävlingar?

så det förekommer lc på reg. tävling för häst?????!!!!!!!!!:eek: :eek:

man lär sig nått nytt varje dag.....:confused:
 
Sv: Vart hitta lokala tävlingar?

Kan jag inte riktigt svara på då jag tävlar ponny, men så himla stor skillnad är det ju inte. Tex om det går 4a klasser på en dag:

Klass 1 . Lc:2
Klass 2. Lb:2
Klass 3. La:4
Klass 4. La:3
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag sitter och kollar var jag kan få tag i växter till min skogsträdgård. Det finns ställen lite här och där. Den stora haken är att man...
Svar
13
· Visningar
921
Senast: Wille
·
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
1 496
Senast: zarmino
·
Anläggning Jag behöver hjälp känner jag. Har varit i min lokala färghandel och försökt köpa färg till stallet men får olika svar av personalen. Jag...
Svar
9
· Visningar
618
Hoppning Vilken nivå/höjd måste man tävla på för att kunna vinna prispengar på hopptävlingar i Sverige eller närliggande länder i Europa? När...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
10 343
Senast: Cambrie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp