Vart köper man p-piller till katt?

Sv: Vart köper man p-piller till katt?

Bokar man tid? Måste man ta med katten? Vad kostar själva detta?
 
Sv: Vart köper man p-piller till katt?

Boka en hälsokontroll för din katt och fråga samtidigt vad det kostar, priserna varierar från veterinär till veterinär.
Kastrering är bättre än p-piller och kostar ifrån ca 600-1200 med tatuering.
 
Sv: Vart köper man p-piller till katt?

Hon är just besiktigad, och genomgått hälsokontroll. Jag vill bara ha p-piller..
Men jag ringer och kollar!
 
Sv: Vart köper man p-piller till katt?

Om hon nyss har varit hos veterinären skriver veterinären antagligen ut recept över telefon. Det brukar inte vara några problem.
 
Sv: Vart köper man p-piller till katt?

Om TS inte kommer in innan så blev hon rekommenderad det pga misstänkt kattlöp i en annan tråd.

*kl*

Själv har jag en fertil katt som springer här utan p-piller. Eftersom hon är enbart innekatt och bor med en kastrerad honkatt så har jag låtit bli p-pillren.
 
Sv: Vart köper man p-piller till katt?

Ahh okej.


Låter sunt med dina missar. :p
Ska man vara sådär krånglig och fråga varför den ena inte är kastrerad?
(kommer inte ihåg vad du har för katter:D)
Och super bra att dom bara är inne. ;)
 
Sv: Vart köper man p-piller till katt?

hihi Ja just det, du hade väl skaffat dig en, vit luddboll (Birma?!?)om jag inte är ute helt o cyklar?


Bild , måste ju givetvis in nu bara för det. :angel:
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag funderar på att börja med p-piller igen, och har läst på en del om Qlaira. Verkar ju väldigt modernt, med 5 olika faser och mer...
Svar
15
· Visningar
1 358
Senast: MiniLi
·
Övr. Katt Jag frågade om råd på fb om min ena katt som uppvisar aggressivt beteende ibland. Fick en kommentar och sen låstes tråden. Folk blev...
2
Svar
33
· Visningar
2 750
Senast: Luff
·
Övr. Katt Jag leker rätt ofta med tanken på att köpa en katt. Jag har inte haft hund på två år, jag kommer inte köpa en ny hund och ingen häst...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 632
Senast: cirkus
·
Övr. Katt Vi ska ta över en 9-årig ragdoll och funderar kring hur vi ska göra med försäkring. Ägaren idag har IF stora kattförsäkring, antar att...
Svar
7
· Visningar
504
Senast: Catsu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Annonsera mera VII
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp