Vart köper man p-piller till katt?

Sv: Vart köper man p-piller till katt?

Bokar man tid? Måste man ta med katten? Vad kostar själva detta?
 
Sv: Vart köper man p-piller till katt?

Boka en hälsokontroll för din katt och fråga samtidigt vad det kostar, priserna varierar från veterinär till veterinär.
Kastrering är bättre än p-piller och kostar ifrån ca 600-1200 med tatuering.
 
Sv: Vart köper man p-piller till katt?

Hon är just besiktigad, och genomgått hälsokontroll. Jag vill bara ha p-piller..
Men jag ringer och kollar!
 
Sv: Vart köper man p-piller till katt?

Om hon nyss har varit hos veterinären skriver veterinären antagligen ut recept över telefon. Det brukar inte vara några problem.
 
Sv: Vart köper man p-piller till katt?

Om TS inte kommer in innan så blev hon rekommenderad det pga misstänkt kattlöp i en annan tråd.

*kl*

Själv har jag en fertil katt som springer här utan p-piller. Eftersom hon är enbart innekatt och bor med en kastrerad honkatt så har jag låtit bli p-pillren.
 
Sv: Vart köper man p-piller till katt?

Ahh okej.


Låter sunt med dina missar. :p
Ska man vara sådär krånglig och fråga varför den ena inte är kastrerad?
(kommer inte ihåg vad du har för katter:D)
Och super bra att dom bara är inne. ;)
 
Sv: Vart köper man p-piller till katt?

hihi Ja just det, du hade väl skaffat dig en, vit luddboll (Birma?!?)om jag inte är ute helt o cyklar?


Bild , måste ju givetvis in nu bara för det. :angel:
 

Liknande trådar

Katthälsa Förra året avmaskade jag mina katter ungefär i maj och för en tid sedan så upptäckte jag åter att katterna fått mask. Jag avmaskar båda...
Svar
3
· Visningar
307
Senast: Jeps
·
Katthälsa Hej, är det nån som vet nåt man kan kleta på ett bandage så katten inte slickar eller biter på det? Tänker det finns antibit för hästar.
Svar
12
· Visningar
599
Kropp & Själ Jag funderar på att börja med p-piller igen, och har läst på en del om Qlaira. Verkar ju väldigt modernt, med 5 olika faser och mer...
Svar
15
· Visningar
1 386
Senast: MiniLi
·
Övr. Katt Jag ska åka tåg med katten ca 24 timmar, fyra byten totalt. Någon som gjort det tidigare? Hur löser man det med låda? Katten är van vid...
Svar
3
· Visningar
292
Senast: ufot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Aubergine
  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Vad gör vi? del 3 - Kids Edition

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • WE-tråden
  • Bildtråden
  • Lön - hovslagare??

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp