Bukefalos 28 år!

Vart regga?

A

Amber

Har just fått hem en häst på två år som ej har något pass. Papper är klara och ligger i kuvertet medskickat från förra ägaren som ej orkat skicka in..
Undrar bara vart ni skulle skicka in dessa papper och regga hästen någonstans? Det är en knabbstrupper/arabkorsning..
 
Sv: Vart regga?

Hästen borde ju redan haft ett pass, så ett visst mått av Har ingen aning om det blir enklare eller billigare, men en arabkorsning kan du ju också registrera i arabregistret, se www.arab.se.
 
Sv: Vart regga?

Ja, det känns som om hon inte orkat ta tag i det bara och bara struntat i det ..

Tack så mycket för svaren! :)
 
Sv: Vart regga?

*kl*
detta har jag med funderat över..¨
en arabkille som jag fick med alla pápper till..
skickade in det till ARAB, fick tillbaka papper då står det att han kommer bli korsning ??
hur kan detta komma sig?
 

Liknande trådar

Gnägg Hej. Jag har köpt en importponny från Irland som befunnit sig i Sverige under 4år men där de som tog hit honom har "missat" att...
Svar
1
· Visningar
674
Hästvård Det är så mycket diskussioner om tillskott hit och tillskott dit, men jag hade velat skicka in ett tex träckprov för att checka av...
2
Svar
33
· Visningar
2 006
Senast: skiesabove
·
Avel Har klurat lite på om denna hästs färg, hon verkar ha fått mer grå/vita strån varje gång hon bytt päls. Svansen var väldigt vit redan...
Svar
12
· Visningar
1 534
Senast: Fiorano
·
Övr. Barn Är det bara jag som ställer mig undrande till nyttan av all denna ledighet från skolan? Jätteskönt för barnen att få avbrott ibland, men...
6 7 8
Svar
157
· Visningar
8 171
Senast: Soapbubble
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp